Pttcell Aylık 10GB İzle Paketi
10 GB
İnternet
Pttcell Aylık 10GB İzle Paketi

Pttcell 10GB İzle Paketi

Aylık 10GB İzle Paketi ile Netflix, Youtube, TivibuGo, beIN CONNECT, TOD, BluTV keyfini özgürce yaşayın!

"10 GB İZLE” yazıp 1788'e SMS gönderin.

Tarifeye Ek Faydalar
Netflix, Youtube, TivibuGo, beIN CONNECT, TOD, BluTV
Yurt içi Kullanımlarında Geçerlidir
Her Ay Yenilenir
Fatura Dönemi Boyunca Geçerlidir
125
,00 TL
Aylık

Paketin ücretine yeni hat tesisinde alınan Telsiz Ruhsatname ücreti ve Özel İletişim Vergisi (ÖİV) dahil olmayıp, peşin olarak tahsil edilir. Paket ücretine dahil olmayan Telsiz Kullanım ücreti ise her ay ayrıca alınır. Bu tutarlar yıllık olarak güncellenir. Detaylı bilgi için tıklayınız.

  • "10GB İZLE” yazıp 1788'e SMS gönderebilirsiniz.
  • 444 6 788 Pttcell Müşteri Hizmetlerini arayabilirsiniz.
  • Türk Telekom Online İşlemler mobil uygulamasını indirerek paketi alabilirsiniz.
  • Pttcell Online İşlemler üzerinden paketi almak için tıklayın:
  • 19.03.2024 tarihi itibariyla güncelleme yapılacak olup, ilgili paketin ücreti belirtilen tarih itibariyle KDV ve ÖİV dahil 125 TL olarak güncellenmiştir.
  • Paket kapsamında fatura dönemi boyunca kullanabileceğiniz Netflix, Youtube, TivibuGo, beIN CONNECT, TOD, BluTV yönüne geçerli yurt içi 10gb cepten internet içeren Pttcell Aylık 10GB İzle paketinin ücreti 70 TL’dir.
  • Pttcell bireysel faturalı tarifelerde bulunan tüm müşterilerimiz pakete kaydolabilir.
  • İzle paketinin tanımlı olduğu süre boyunca Netflix, Youtube, TivibuGo, beIN CONNECT, TOD, BluTV kullanımları öncelikli olarak İzle paketinden düşer, ilgili paket kapsamındaki internet kullanım hakkının bitmesi durumundaki kullanımlar, ilgili hatta tanımlı başka bir data paketi ya data faydası bulunmuyor ise internet kullanımlarında abone mevcut tarifesi üzerinden ücretlendirilir.
  • Paket Netflix, Youtube, TivibuGo, beIN CONNECT, TOD, BluTV dışındaki uygulamaların kullanımlarında geçerli değildir. Netflix, Youtube, TivibuGo, beIN CONNECT, TOD, BluTV uygulaması/web sitesi üzerinden yapılan reklam gösterimleri reklam sağlayıcıları tarafından yapıldığı için bu esnada kullanılan internet İzle paketi kapsamında değildir ve kullanıcıların diğer paket ya da tarife kotaları kapsamında değerlendirilecektir.
  • Paket kapsamında sunulan internet kullanım hakkı paketin satın alındığı günden sonra fatura dönemi boyunca geçerlidir.
  • Paket kapsamında sunulan internet kullanım hakkı fatura dönemi içerisinde tüketilmediği takdirde bir sonraki döneme devir etmez, fatura dönemi sonunda silinir.
  • Paket kapsamındaki internet hakkının sona ermesinin ardından, hattınıza tanımlı başka paket yoksa mevcut tarifeniz üzerinden ücretlendirilirsiniz.
  • Paket iptal edilmediği durumda otomatik olarak yenilenecektir. Geçerlilik süresi olan fatura dönemi dolmadan anılan paketin yenilenme özelliğinin iptal edilmesi halinde paket dâhilinde kalan bir fayda bulunuyor ise bu faydalar geçerlilik süresi sonuna dek kullanmaya devam edilebilecek; paketler bir kez daha otomatik olarak yenilenmeyecektir.
  • Paket kapsamında sunulan yurt içi kullanım hakkı başka bir hatta transfer edilemez ve paylaşılamaz.
  • Paketi ilgili fatura döneminde 1 kez satın alabilirsiniz.
  • Paketi iptal etmeniz durumunda kalan kullanım haklarınızı fatura dönemi sonuna kadar kullanabilirsiniz.
  • Paketi alan müşterilerimiz yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş olurlar. 4.5G hizmetinden yararlanmak için cihaz ve sim kart uyumlu olduğu sürece herhangi ek bir işlem yapmadan; telefonda ilgili şebeke tipi seçilerek, 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlanılabilir. 4.5G servisi istenirse iptal edilebilecektir.
  • Paketi satın aldığınız veya hattınızı deaktif etmeniz sebebiyle paketin iptal olması gibi paketi tüm fatura döneminde kullanmadığınız durumlarda paket aylık ücretinin nasıl hesaplanacağını öğrenmek için tıklayınız.
  • Kalan kullanım haklarınızı KALAN yazıp 5555'e ücretsiz kısa mesaj göndererek öğrenebilirsiniz. Bu servis internet kullanımları için 2 saat öncesinin bilgilerini içerir.
  • Paketinizi iptal etmek için “IPTAL 10GB İZLE" yazıp 1788'e ücretsiz kısa mesaj gönderebilir ya da müşteri hizmetleri üzerinden iptal edebilirsiniz; iptal etmediğiniz durumda paket her fatura dönemi otomatik olarak yenilenir.