AVATAR Servisi

  • Şimdi Pttcell’liler, Avatar ile cep telefonlarının ekranındaki operatör ismi alanını kişiselleştirebiliyorlar!
  • Üstelik tamamen ücretsiz!
  • Avatar'ı kullanmak için 4.5G uyumlu simkart sahibi olmanız gerekiyor.
  • Hala 4.5G uyumlu simkartı olmayan Pttcell'lileri en yakın PTT şubesine bekliyoruz.

Hemen Servisi Kullanın:

  • Pttcell’liler AVATAR yazıp bir boşluk bırakarak istediklerini yazıp 1788'e SMS göndermelerinin ardından gelecek SMS’e onay vererek bu servisi kullanmaya başlayabilirler.
  • Ör: AVATAR UMUT yaz 1788’e gönder

Kimler Yararlanabilir?

  • Avatar’dan faturalı/faturasız Pttcell’liler yararlanabilir.
  • Avatar’ı kullanabilmek için SMS gönderdiğin hatta ait simkartının 4.5G uyumlu USIM olması gerekmektedir. 4.5G uyumlu simkart kullanıcısı olmayan Pttcell’liler en yakın PTT şubesine gelerek sim kartlarını, 4.5G uyumlu sim kart ile değiştirebilirler.
  • Avatar’ı kullanabilmek için kullandığın cep telefonunun 4.5G uyumlu olması zorunluluğu bulunmamaktadır, 4.5G uyumlu sim kart yeterlidir.
  • Data hatları ve kurumsal hatlar Avatar’dan yararlanamazlar.

Kullanım Koşulları

  • Avatar kullanımı ücretsizdir.
  • Operatör ismi alanında yapılacak değişiklik için kullanılacak Avatar’ın uzunluğu 15 karakter ile sınırlıdır. Seçilecek Avatar içerisinde boşluk bırakılabilir ve boşluk 1 karakter sayılır.
  • Avatar için tek bir numara üzerinden iletilebilecek günlük talep sayısı 30 adet ile sınırlıdır.
  • Avatar kullanımı süresizdir. Pttcell’liler, yeni bir Avatar talebi iletene ya da mevcut Avatar’larını iptal edene kadar cep telefonu ekranlarının operatör ismi alanında belirledikleri metni görmeye devam ederler.

Nasıl Kullanırım?

  • Pttcell’liler AVATAR yazdıktan sonra bir boşluk bırakarak, operatör ismi alanında görmek istediklerini yazıp 1788’e SMS atarak Avatar kayıt taleplerini iletebilirler. Bu işlemin ardından gelecek SMS’de belirtilen Avatar’larının doğruluğunu kontrol ederek, onaylamaları halinde ONAY AVATAR yazarak gelen mesajı cevaplamaları gerekmektedir. Bu işlemlerin ardından “PTTCELL” başlığından gelen ve Avatar değişikliğinin yapıldığını bildiren bilgilendirme mesajınının ardından telefonlarını tamamen açıp kapatarak Avatar’I kullanmaya başlayabilirler. 
  • Avatar talebinde bulunup, gelen Onay SMS’ini 24 saat cevaplamamış Pttcell’lilerin Avatar taleplerini tekrar iletmeleri gerekmektedir.
  • Operatör ismi alanında yapılacak değişikliklerin gerçekleşebilmesi için, Avatar kaydının başarılı bir şekilde gerçekleştiğine dair gelen mesajın ardından MUTLAKA telefonunu bir kez TAMAMEN kapatıp açman gerekmektedir. Çeşitli telefonlarda sunulan “uçak modu” özelliğini kullandığın takdirde, değişiklik gerçekleşmemektedir.
  • AAvatar’ını iptal etmek istersen IPTAL AVATAR yazarak ’e SMS gönderebilirsin. Bu işlemin ardından gelen iptal edilmiştir SMS’ini aldıktan sonra telefonunu kapatıp açman halinde, operator ismi alanı varsayılan ayar olan “PTTCELL ” olarak güncellenecektir.
  • Avatar’a SMS yolu ile ya da müşteri hizmetleri aracılığı ile kayıt, iptal ve değişiklik yapabilirsin. Kayıt yaptırılacak farklı kanallar için koşullarda değişiklik bulunmamaktadır.

Diğer Bilgiler

  • Operatör ismi alanında yapılacak değişikliklerden talep sahibi kullanıcı sorumludur. Kullanıcıların cep telefonu ekranlarında yapacakları değişiklikler kullanıcının kişisel sorumluluk alanına girmekte ve  kamuya açık olmayan bu alanda yapılacak içerik değişikliklerin (yazı, söylem vb.), Avatar’ı sunan operatör açısından bağlayıcılığı bulunmamakta olup söz konusu içeriklerle ilgili olarak hukuki ve cezai tüm sorumluluk kullanıcıya aittir.
  • Kullanıcı tarafından seçilecek Avatar talepleri; operatör ismi karışıklığını engellemek ve hukuki çerçeve kapsamında kontrole tabi tutulmaktadır. Uygun bulunmayan Avatar’lar üzerinden operatör ismi alanında yapılacak değişiklik gerçekleştirilememektedir.