Arama Sonuçları

"İnternet" ile ilgili 149 sonuç bulundu.
SİZE ÖZEL
1 GB İnternet Paketi
1 GB Aylık İnternet
1 GB İnternet Paketi
İncele
SİZE ÖZEL
Aşımsız 5GB İnternet Paketi
5 GB İnternet
Aşımsız 5GB İnternet Paketi
İncele
SİZE ÖZEL
Aşımsız 1GB İnternet Paketi
1 GB İnternet
Aşımsız 1GB İnternet Paketi
İncele
SİZE ÖZEL
Aşımsız 2GB İnternet Paketi
2 GB İnternet
Aşımsız 2GB İnternet Paketi
İncele
SİZE ÖZEL
10 GB İnternet Paketi
10 GB Aylık İnternet
10 GB İnternet Paketi
İncele
SİZE ÖZEL
5 GB İnternet Paketi
5 GB Aylık İnternet
5 GB İnternet Paketi
İncele
SİZE ÖZEL
Gece İnternet Paketi
15 GB İnternet
Aylık Gece İnternet Paketi
İncele
SİZE ÖZEL
2 GB İnternet Paketi
2 GB Aylık İnternet
2 GB İnternet Paketi
İncele
BTK Akademi Hediye İnternet Kampanyası

BTK Akademi‘nin online eğitim portalından yararlanmak artık çok kolay!

Kampanyaya Göz At
SİZE ÖZEL
Pttcell Haftalık 6 GB Paketi
6 GB İnternet
Pttcell Haftalık 6 GB Paketi

1 Haftalık 6GB İnternet Paketi

1 Haftalık 6GB Cepten İnternet Paketi sadece 80 TL!

1 HAFTA 6GB yazıp 1788’e SMS gönderin.

İncele
Paketsiz Mobil İnternet Kullanım Onayı
  • 29 Mart tarihi itibarıyla Bilgi Teknoloji ve İletişim Kurulu’nun ilgili kararına göre ücretli mobil  internet paketi veya tarifesinde mobil  internet faydası olmayan müşterilerimizden 1 defaya mahsus internet erişim onayı alınacaktır.
  • Paketsiz internet erişim onayınız yok ise belirtilen şekilde onayınızı ileterek, internet erişiminizi aktif duruma getirebilirsiniz:
  • *GPRS erişiminiz aktif durumdaysa “INTERNET ONAY“ yazıp 5555’e ücretsiz SMS göndererek internet bağlantınızı gerçekleştirebilirsiniz.
  • *GPRS erişiminin aktif durumda değilse “INTERNET ACIK” yazıp 5555’e ücretsiz SMS göndererek GPRS erişiminizi aktif etmeniz gerekmektedir. Ardınan “INTERNET ONAY” yazıp 5555’e ücretsiz ileterek internet bağlantınızı gerçekleştirebilirsiniz.
Duyurular
SİZE ÖZEL
Yurtdışı 1 GB Paket
1 GB İnternet
Yurtdışı 1 GB Haftalık Paket
İncele
SİZE ÖZEL

HD+ Görüşme (VoLTE) ve WiFi Arama

HD+ Görüşme (VoLTE) ve WiFi Arama

HD + Görüşme teknolojisi VoLTE ( Voice Over LTE) olarak adlandırılmaktadır. HD+ Görüşme ses ve görüntülü görüşmelerinizi 4.5G şebekesi üzerinden çok daha yüksek bir ses ve görüntü kalitesiyle gerçekleştirilmenizi sağlayacak bir teknolojidir. Bu teknoloji ile ses kalitesi artık HD+ düzeyine ulaşırken yapılan aramaların başlangıç süresi kısalacaktır.

WiFi Arama Teknolojisi VoWifi ( Voice Over WiFi) olarak adlandırılmaktadır. Şebeke erişiminin kısıtlı olduğu veya olmadığı yerlerde WiFi üzerinden şebekenize bağlanma olanağı sağlar.

Servisi Gör
SİZE ÖZEL
Pttcell 1 GB Paketi
1 GB İnternet
Pttcell Haftalık 1 GB Paketi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell 2 GB Paketi
2 GB İnternet
Pttcell Haftalık 2 GB Paketi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell 4 GB Paketi
4 GB İnternet
Pttcell Haftalık 4 GB Paketi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell 30 GB Paketi
30 GB Aylık İnternet
Pttcell Aylık 30 GB Paketi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Sınırsız Youtube Paketi
Sınırsız İnternet
Pttcell Aylık Sınırsız Youtube Paketi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell 20 GB Paketi
20 GB Aylık İnternet
Pttcell Aylık 20 GB Paketi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell 10 GB Paketi
10 GB Aylık İnternet
Pttcell Aylık 10 GB Paketi
İncele
Faturasız Özel İletişim Vergi İadeleri
  • Maliye Bakanlığı Özel İletişim Vergisi Genel Tebliği Kapsamında İadelerin Sorgulanması
  • Maliye Bakanlığı tarafından 05.04.2016 tarihinde yayınlanan 14 Seri Numaralı Özel İletişim Vergisi Genel Tebliğ ile İnternet Servis Sağlayıcılığı Hizmetlerinde ÖİV iade düzenlemeleri kapsamında, faturasız müşterilerin internet erişim hizmeti dolayısıyla fazla ödemiş oldukları Özel İletişim Vergisinin iadesine karar verilmiştir.
  • Nakit iade tercih eden müşterilerimize iadeleri 2017 Ocak ayında yapılabilecektir. İadenin hemen yapılması için nakit iade yerine bakiye olarak TL yüklenmesini seçebilirler.
  • ÖİV İade tutarınızı sorgulamak ve nakit iade alabilmek için tıklayınız.

Duyurular
Pttcell’de hat dondurma hizmeti var mı, varsa nasıl yapılıyor?

Pttcell’de hattınızı, askerlik, uzun süreli yurt dışında olma vb. nedenlerden ötürü kullanamayacağız durumlarda en az 3, en fazla 6 ay boyunca arama ve aranmalara kapatabilirsiniz. Hat Dondurma servisimizden yararlanabilmek için en az 6 aydır Pttcell faturalı mobil tarifelerinden birinde olmanız ve ödenmemiş faturanız olmaması gerekmektedir. Hat dondurma işlemini çağrı merkezimizi arayarak gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlem ücretlidir.

Hat dondurma süresinin sonunda (min 3 ay, maks 6 ay) hat otomatik olarak açılır. Hattı dondurulmuş müşteriler, süre dolmadan önce hatlarını tekrar kullanmak istediklerinde, çağrı merkezini arayarak hatlarını açtırabilirler. Dondurulmuş hatta 3 ayda bir fatura çıkar. Bu faturaya sadece devletin aldığı aylık uygulanan Telekomünikasyon Kurumu (TK) Kullanım Ücreti ve hat kapama ücreti yansır. Hattınızı dondurmadan önce veya hat dondurma sürecinin bittiği ay, tarifenizdeki kullanım faydalarından (Ses/SMS/İnternet) birini bitirdiyseniz tarife ücretinizin tamamı, tarife faydalarından birini bitirmediyseniz gün bazlı ücretlendirilirsiniz.

Yardım
SİZE ÖZEL
Yurtdışı 1 GB Paket
1 GB Haftalık
Yurtdışı 1 GB Haftalık Paket
İncele
SİZE ÖZEL

Yurt Dışı Veri Hizmeti Durdurma Servisi

Yurt Dışı Veri Hizmeti Durdurma Servisi

Değerli Müşterilerimiz, 1 Aralık 2017 tarihinden itibaren Yurt Dışı Veri Hizmeti Durdurma Uygulamasına ilişkin güncellemeler yapılacaktır.

Kurul kararı neticesinde müşteriler tarafından aksi tercih edilmedikçe, yurt dışı paket aşımı veya paketsiz internet kullanım ücretleri toplamı vergiler dahil 250 TL'ye ulaştığında yurt dışı internet erişimi sonlandırılacaktır. Tüm faturalı bireysel müşterilerimiz için durdurma limiti otomatik olarak tanımlanacaktır.

Servisi Gör
Hat Dondurma Hizmeti İşlem Ücreti

Hat dondurma hizmeti nedir?

Hattınızı, askerlik, uzun süreli yurt dışında olma vb. nedenlerden ötürü kullanamayacağız durumlarda en az 3, en fazla 6 ay boyunca arama ve aranmalara kapatabileceğiniz bir servisimizdir.

 

Gerekli koşullar

Hat Dondurma servisimizden yararlanabilmek için en az son 6 aydır Pttcell faturalı mobil tarifelerinden birinde olmanız ve ödenmemiş faturanız olmaması gerekmektedir.Hat dondurma hizmetinden cihaz kampanyalarından yararlamakta olan, blackberry servisini kullanan ve tarifesi uygun olmayan aboneler yararlanamaz.
Hat dondurma işlemini Çağrı merkezimizi arayarak gerçekleştirebilirsiniz.
Detaylı bilgi için : 4446788

 

Dondurulan Hattın Açılması

Hat dondurma süresinin sonunda (min 3 ay, maks 6 ay) hat otomatik olarak açılır.Hattı dondurulmuş müşteriler, süre dolmadan önce hatlarını tekrar kullanmak istediklerinde, çağrı merkezini arayarak hatlarını açtırabilirler.

 

Hat dondurulma hizmetinde fatura çıkar mı?

3 ayda bir fatura çıkar. Bu faturaya sadece devletin aldığı aylık uygulanan Telekomünikasyon Kurumu (TK) Kullanım Ücreti ve 15 TL hat kapama ücreti yansır.Hattınızı dondurmadan önce veya hat dondurma sürecinin bittiği ay,tarifenizdeki kullanım faydalarından (Ses/SMS/İnternet) birini bitirdiyseniz tarife ücretinizin tamamı, tarife faydalarından birini bitirmediyseniz gün bazlı ücretlendirilirsiniz.

 

Hat dondurma hizmeti ücretli midir?

30 .01.2021 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan karar gereği ÖİV oranı %10 olarak belirlenmiştir. Bu tarih itibarıyla hat dondurma ücreti 15,30 TL olarak güncellenmiştir.

Hat Dondurma işleminin ücreti 15 TL (tüm vergiler dahil) olup, hattın dondurulduğu tarih itibariyle çıkacak ilk faturaya yansıtılacaktır.

Duyurular
SİZE ÖZEL
Pttcell Pratik 30 GB Tarifesi
30 GB İnternet
1000 DK
250 SMS
Pttcell Pratik 30 GB Tarifesi

Pttcell Pratik Tarifeler  10.04.2023 tarihi itibarıyla abone alımına yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Pratik 40 GB Tarifesi
40 GB İnternet
1500 DK
250 SMS
Pttcell Pratik 40 GB Tarifesi

Pttcell Pratik Tarifeler  10.04.2023 tarihi itibarıyla abone alımına yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Paket Pttcell Parlayan 6 GB Paketi
6 GB Cepten İnternet
500 DK
500 SMS
Paket Pttcell Parlayan 6 GB Paketi

Pttcell Faturasız Parlayan Paketler 10.04.2023 tarihi itibarıyla yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Paket Pttcell Parlayan 9 GB Paketi
9 GB Cepten İnternet
750 DK
750 SMS
Paket Pttcell Parlayan 9 GB Paketi

Pttcell Faturasız Parlayan Paketler 10.04.2023 tarihi itibarıyla yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Paket Pttcell Parlayan 3 GB Paketi
3 GB Cepten İnternet
500 DK
500 SMS
Paket Pttcell Parlayan 3 GB Paketi

Pttcell Faturasız Parlayan Paketler 10.04.2023 tarihi itibarıyla yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Paket Pttcell Parlayan 25 GB Paketi
25 GB Cepten İnternet
1000 DK
1000 SMS
Paket Pttcell Parlayan 25 GB Paketi

Pttcell Faturasız Parlayan Paketler 10.04.2023 tarihi itibarıyla yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Paket Pttcell Parlayan 15 GB Paketi
15 GB Cepten İnternet
750 DK
750 SMS
Paket Pttcell Parlayan 15 GB Paketi

Pttcell Faturasız Parlayan Paketler 10.04.2023 tarihi itibarıyla yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Sade 30 GB Paketi
30 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Sade 30 GB Paketi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Sade 20 GB Paketi
20 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Sade 20 GB Paketi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Sade 10 GB Paketi
10 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Sade 10 GB Paketi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Sade 5 GB Paketi
5 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Sade 5 GB Paketi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Sade 5 GB Tarifesi
5 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Sade 5 GB Tarifesi

08.09.2023 tarihi itibarıyla abone alımına yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Sade 10 GB Tarifesi
10 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Sade 10 GB Tarifesi

08.09.2023 tarihi itibarıyla abone alımına yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Kolay 5 GB Tarifesi
5 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Kolay 5 GB Tarifesi

12.12.2023 tarihi itibariyle Kolay tarifeler yeni müşteri alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Kolay 1 GB Tarifesi
1 GB İnternet
500 DK
100 SMS
Pttcell Kolay 1 GB Tarifesi

12.12.2023 tarihi itibariyle Kolay tarifeler yeni müşteri alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Sade 20 GB Tarifesi
20 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Sade 20 GB Tarifesi

08.09.2023 tarihi itibarıyla abone alımına yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Sade 30 GB Tarifesi
30 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Sade 30 GB Tarifesi

08.09.2023 tarihi itibarıyla abone alımına yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Sade 1 GB Tarifesi
1 GB İnternet
500 DK
100 SMS
Pttcell Sade 1 GB Tarifesi

08.09.2023 tarihi itibarıyla abone alımına yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Kolay 10 GB Tarifesi
10 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Kolay 10 GB Tarifesi

12.12.2023 tarihi itibariyle Kolay tarifeler yeni müşteri alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Kolay 20 GB Tarifesi
20 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Kolay 20 GB Tarifesi

12.12.2023 tarihi itibariyle Kolay tarifeler yeni müşteri alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Kolay 30 GB Tarifesi
30 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Kolay 30 GB Tarifesi

12.12.2023 tarihi itibariyle Kolay tarifeler yeni müşteri alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Bizimle 12 GB Tarifesi
12 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Bizimle 12 GB Tarifesi

05.01.2024 tarihi itibariyle yeni müşteri alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Bizimle 25 GB Tarifesi
25 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Bizimle 25 GB Tarifesi

05.01.2024 tarihi itibariyle yeni müşteri alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Bizim 20GB Tarifesi
20 GB İnternet
1500 DK
1500 SMS
Pttcell Bizim 20GB Tarifesi

Pttcell Bizim Tarifeleri 10.04.2023 tarihi itibarıyla yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Bizim 5GB Tarifesi
5 GB İnternet
750 DK
750 SMS
Pttcell Bizim 5GB Tarifesi

Pttcell Bizim Tarifeleri 10.04.2023 tarihi itibarıyla yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Pratik 6 GB Tarifesi
6 GB İnternet
750 DK
250 SMS
Pttcell Pratik 6 GB Tarifesi

Pttcell Pratik Tarifeler  10.04.2023 tarihi itibarıyla abone alımına yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Pratik 2 GB Tarifesi
2 GB İnternet
750 DK
250 SMS
Pttcell Pratik 2 GB Tarifesi

Pttcell Pratik Tarifeler  10.04.2023 tarihi itibarıyla abone alımına yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Bizim 10GB Tarifesi
10 GB İnternet
1000 DK
1000 SMS
Pttcell Bizim 10GB Tarifesi

Pttcell Bizim Tarifeleri 10.04.2023 tarihi itibarıyla yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Pratik 20 GB Tarifesi
20 GB İnternet
1000 DK
250 SMS
Pttcell Pratik 20 GB Tarifesi

Pttcell Pratik Tarifeler  10.04.2023 tarihi itibarıyla abone alımına yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Pratik 12 GB Tarifesi
12 GB İnternet
750 DK
250 SMS
Pttcell Pratik 12 GB Tarifesi

Pttcell Pratik Tarifeler  10.04.2023 tarihi itibarıyla abone alımına yeni abone alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Ekonomik 1 GB Tarifesi
1 GB İnternet
500 DK
100 SMS
Pttcell Ekonomik 1 GB Tarifesi

28.02.2024 tarihi itibariyle Ekonomik tarifeler yeni müşteri alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Ekonomik 5 GB Tarifesi
5 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Ekonomik 5 GB Tarifesi

28.02.2024 tarihi itibariyle Ekonomik tarifeler yeni müşteri alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Ekonomik 10 GB Tarifesi
10 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Ekonomik 10 GB Tarifesi

28.02.2024 tarihi itibariyle Ekonomik tarifeler yeni müşteri alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Ekonomik 20 GB Tarifesi
20 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Ekonomik 20 GB Tarifesi

28.02.2024 tarihi itibariyle Ekonomik tarifeler yeni müşteri alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Ekonomik 30 GB Tarifesi
30 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Ekonomik 30 GB Tarifesi

28.02.2024 tarihi itibariyle Ekonomik tarifeler yeni müşteri alımına kapatılmıştır.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Hesaplı 1 GB Tarifesi
1 GB İnternet
500 DK
100 SMS
Pttcell Hesaplı 1 GB Tarifesi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Hesaplı 30 GB Tarifesi
30 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Hesaplı 30 GB Tarifesi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Hesaplı 5 GB Tarifesi
5 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Hesaplı 5 GB Tarifesi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Hesaplı 20 GB Tarifesi
20 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Hesaplı 20 GB Tarifesi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Çalışan Eko 12 GB Tarifesi
12 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Çalışan Eko 12 GB Tarifesi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Çalışan Eko 25 GB Tarifesi
25 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Çalışan Eko 25 GB Tarifesi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Hesaplı 10 GB Tarifesi
10 GB İnternet
1000 DK
100 SMS
Pttcell Hesaplı 10 GB Tarifesi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell 10GB Sosyal Medya Paketi
10 GB İnternet
Pttcell 10GB Sosyal Medya Paketi

Pttcell 10GB Sosyal Medya Paketi

Aylık 10GB Sosyal Medya Paketi ile Facebook, Instagram ve Twitter keyfini özgürce yaşayın!

"10 GB SOSYAL” yazıp 1788'e SMS gönderin.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Sınırsız Sosyal Medya Paketi
Sınırsız İnternet
Pttcell Sınırsız Sosyal Medya Paketi

Pttcell Sınırsız Sosyal Medya Paketi

Aylık Sınırsız Sosyal Medya Paketi ile Facebook, Instagram ve Twitter keyfini özgürce yaşayın!

"SINIRSIZ SOSYAL” yazıp 1788'e SMS gönderin.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Aylık 10GB İzle Paketi
10 GB İnternet
Pttcell Aylık 10GB İzle Paketi

Pttcell 10GB İzle Paketi

Aylık 10GB İzle Paketi ile Netflix, Youtube, TivibuGo, beIN CONNECT, TOD, BluTV keyfini özgürce yaşayın!

"10 GB İZLE” yazıp 1788'e SMS gönderin.

İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Özgür 6 GB Tarifesi
6 GB Cepten İnternet
1000 DK
1000 SMS
Pttcell Özgür 6 GB Tarifesi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Özgür 10 GB Tarifesi
10 GB Cepten İnternet
1500 DK
1500 SMS
Pttcell Özgür 10 GB Tarifesi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Özgür 15 GB Tarifesi
15 GB Cepten İnternet
1500 DK
1500 SMS
Pttcell Özgür 15 GB Tarifesi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Özgür 20 GB Tarifesi
20 GB Cepten İnternet
1500 DK
1500 SMS
Pttcell Özgür 20 GB Tarifesi
İncele
SİZE ÖZEL
Pttcell Özgür 4 GB Tarifesi
4 GB Cepten İnternet
1000 DK
1000 SMS
Pttcell Özgür 4 GB Tarifesi
İncele
SİZE ÖZEL
Yurtdışı 500 MB Paket
500 MB İnternet
Yurtdışı 500 MB Haftalık Paket
İncele
Tüketici Bilgilendirme Rehberi için tıklayınız
    • 1)Abonelik tesisi ve iptaline ilişkin hususlar;

    • a)Mobil haberleşme hizmetlerinde abonelik tesis ederken dikkat etmem gereken hususlar nelerdir?
    • Abonelik sözleşmesi imzalamadan önce abonelik sözleşmesindeki hak ve yükümlülüklerinizi dikkatlice okumanız, sözleşmenin ilk sayfasında bulunan abone tercihlerini işaretlemeniz, girilen kişisel bilgilerinizin doğruluğundan emin olmanız gerekmektedir. Özellikle seçmiş olduğunuz tarifenin isminin doğru bir şekilde abonelik sözleşmesine yazıldığından emin olunuz. Sözleşmenin imzalı bir suretini almayı unutmayınız!

 

    • b)Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?
    • Abonesi olduğunuz işletmeciye talebinizi, kimliğinizi ispatlayıcı belge ile birlikte yazılı olarak bildirmek veya işletmecinin faks numarasına imzalı olarak göndermek suretiyle sözleşmenizi sona erdirebilirsiniz. İşletmeci, yazılı talebin kendisine ulaşmasından itibaren; 24 saat içerisinde talebinizin alındığı bilgisini iletişim adresine iletmek zorundadır.

 

    • Ayrıca işletmeci 7 gün içerisinde fesih talebini yerine getirerek posta, elektronik posta, kısa mesaj ya da arama yöntemlerinden birini kullanarak abonelik sözleşmesinin feshedildiğini tarafınıza bildirmekle yükümlüdür.

 

    • 2)Tarife ücretleri, kullanım miktarı sınırlı hizmetler ve katma değerli hizmetlere ilişkin hususlar;

    • a)Tarife ücreti değişikliği durumunda yapılması gerekenler?
    • Tarife değişikliği yürürlüğe girmeden makul bir süre önce işletmeciler tarife değişikliğini abonelere SMS, arama ve/veya posta ile (faturada değişiklik belirtilebilmektedir) duyurmakla yükümlüdür. Bu nedenle işletmeciler tarafından SMS, telefon veya posta yoluyla yapılan bilgilendirmelerin dikkate alınması önem arz etmektedir.

 

    • b)Kullanım miktarı sınırlı hizmetlerde paket, kota aşımı yapmamam için bilgilendirilme nasıl yapılmaktadır?
    • Ses, SMS, internet (veri) ve benzeri hizmetlerin sunulduğu kullanım miktarı sınırlı (100 dk, 500 SMS veya 4GB vb.) hizmet kullanan aboneler, kullanım miktarının %80 ve %100 sınırına ulaşılması durumunda asgari olarak kısa mesaj ile bilgilendirilmektedirler.

 

    • Ayrıca, aboneler tarafından kullanım miktarı sınırlı paketlerin ne kadarlık kısmının kullanıldığı bilgisi işletmecilerin internet sitelerinin online işlemler menüsünden veya SMS göndermek suretiyle ücretsiz olarak sorgulanabilmektedir. Söz konusu bilgilere işletmecinin müşteri hizmetlerinden de ulaşılabilmektedir.

 

    • c)Onayım olmadan katma değerli hizmet satın aldığım gerekçesi ile hattıma ücret yansıtılmış. Ne yapmalıyım?
    • Talebiniz ya da onayınız olmadan söz konusu hizmete üyelik yapıldığını düşünüyorsanız, mobil cihazınızı sadece sizin kullandığınızdan, SMS, wap vb. bir yöntemle ücret ve abonelik ile ilgili bir onay vermemiş olduğunuzdan veya hattınızı kullanan başka birinin (yakınlarınız gibi) hizmete üyelik yapmadığından emin olduktan sonra, şikâyetiniz için hizmet aldığınız işletmeciye başvurabilirsiniz. İşletmeciler tarafından sorun çözülmediği takdirde yasal yollara başvurabilirsiniz.

 

    • 3)Taahhütlere ilişkin hususlar;

    • a)Taahhütlü tarife nedir ve neden tercih edilmeli ya da edilmemelidir?
    • Taahhütlü tarifeler, belirli bir tarifede belirli bir süre için aboneliğinizi devam ettirmeniz veya belirlenen koşulları sağlamanız halinde bazı avantajlar sağlayan tarifelerdir. Bu nedenle taahhütlü tarifeleri seçerken;
    • Taahhüt dönemi boyunca ilgili hizmet ihtiyacınızı,
    • Taşınma ihtimalinizin olup olmadığını, mümkünse taşınacağınız bölgede işletmecinizin altyapısının bulunup bulunmadığını,
    • Taahhüt bulunmayan tarifelere göre seçmeyi düşündüğünüz taahhütlü tarifenin avantaj ve dezavantajlarını
    • değerlendirerek karar vermeniz uygun olacaktır.

 

    • b)Taahhütlü tarife aboneliğimi istediğim zaman sonlandırabilir miyim?
    • Taahhüdünüzü istediğiniz zaman sonlandırabilirsiniz. Ancak süresinden önce taahhütlü sözleşmenizden caymanız halinde işletmeciler; taahhüde aykırılığın oluştuğu döneme kadar aboneye sağlanan indirim, cihaz veya sağlanan diğer faydaların bedelleri ile kampanya taahhütnamesi kapsamında belirlenen aylık tarife bedelinin taahhüt süresi bitimine kadar kalan aylara ilişkin ücretlerin toplam bedelini karşılaştırarak, abone açısından daha avantajlı olan tutarı, cayma bedeli olarak faturanıza yansıtabilmektedir.

 

    • 4)Faturalar ile ilgili hususlar;

    • a)Adresime fatura gelmiyor. Ne yapmalıyım?
    • İşletmeciler abonelerine basılı fatura göndermekle yükümlüdür. Ancak, abonenin talebi veya onayı ile basılı fatura yerine elektronik ortamda da fatura gönderilebilir. Bununla birlikte, faturalarınızın adresinize ulaşmaması halinde, abonesi olduğunuz işletmecideki adres bilginizin doğru olup olmadığını kontrol etmenizde fayda görülmektedir.

 

    • b)İşletmecilerin ayrıntılı fatura için ücret talep etmeleri uygun mudur?
    • Ayrıntılı faturanın;
    • basılı olarak talep edilmesi durumunda işletmeciler tarafından ücretli veya ücretsiz şekilde,
    • elektronik ortamda talep edilmesi durumunda ise ücretsiz bir şekilde aboneye sunulması gerekmektedir.

 

    • c)Faturam tarifemde belirtilen tutardan fazla geldi. Ne yapmalıyım?
    • Faturanıza hangi ücretlerin yansıtıldığı bilgisini, hizmet aldığınız işletmecinin internet sitesinde yer alan online işlemler menüsünden (asgari 3 aylık kullanım detaylan yer almaktadır) sorgulayarak ya da müşteri hizmetlerini arayarak öğrenebilirsiniz. Halen söz konusu fatura tutarının fazla olduğunu düşünüyorsanız işletmecinize başvurabilirsiniz. Başvurunuz neticesinde, sorunun işletmeciniz tarafından çözülmediğini değerlendirmeniz halinde yasal yollara başvurabilirsiniz.

 

    • 5)Yurtdışı seyahatlerimde mobil hattımı kullanırken dikkat edilecek hususlar nelerdir?

    • Mobil hattınızı yurtdışında kullanabilmek için hattınızın uluslararası dolaşım hizmetine (roaming) açık olması gerekmektedir. Ancak, yurtdışında iken arama yapmanın yanında aranmanın da ücrete tabi olması, yurtdışındaki arama/aranma ve veri kullanım (internete erişim) ücretlerinin, ülkeden ülkeye değişebilmekle birlikte, yurtiçindeki aynı hizmetlere göre daha yüksek olması sebebiyle, işletmecinizin internet sitesinden, müşteri hizmetlerinden temin edebileceğiniz veya yurtdışına gittiğiniz ülkede tarafınıza SMS ile gönderilen yurtdışı ücretlerini göz önünde bulundurarak kullanım yapmanızda fayda görülmektedir.

 

    • Ayrıca herhangi bir talebe gerek olmaksızın uluslararası mobil veri dolaşım (roaming) hizmetinden yararlanan abonelere, veri (data) kullanım tutarlan 100 TL ve 250 TL’ye ulaştığında işletmeciler tarafından bilgilendirilme yapılmaktadır.

 

    • 6)Kıyı bölgelerinde veya diğer ülke sınırlarına yakın bir bölgede yaşıyorum. Cihazımın diğer ülke şebekelerine bağlanmaması için ne yapmalıyım?

    • Hattınız uluslararası dolaşım hizmetine (roaming) açılmadığı müddetçe diğer ülke şebekelerinde kullanılamayacaktır. Ancak hattın uluslararası dolaşım hizmetine açık olması durumunda kıyı veya sınır bölgelerimizde bulunan vatandaşlarımızın yurtdışındaki işletmecilerin şebekesi üzerinden hizmet alma ve bu durumda uluslararası dolaşım tarifesi üzerinden ücretlendirilerek yüksek faturalar ile karşılaşma ihtimalleri bulunmaktadır.

 

    • Bu durum ile karşılaşmamak için; hizmet aldığınız işletmeci ile irtibata geçerek hattınızı uluslararası dolaşım hizmetine kapalı hale getirebilir veya mobil cihazınızın ayarlar menüsünden, kendi mobil operatörünüzü (ağ operatörleri/operatörler) manuel olarak seçerek yurtdışından hizmet veren şebekeye otomatik geçiş yapılmasını engelleyebilirsiniz.

 

    • 7)444’lü numaraları aramanın ücreti nedir?

    • 444'lü numaralara doğru yapılan aramalarda; abonenin mevcut tarifesinde yer alan sabit hatlara doğru yapılan aramalardaki ücretlendirmeden farklı bir ücretlendirme yapılmamaktadır.

 

    • 8)Güvenli Internet Hizmeti nedir?

    • Güvenli İnternet Hizmeti, talebiniz doğrultusunda işletmeciniz tarafından ücretsiz olarak sunulan, Çocuk Profili ve Aile Profili olmak üzere iki seçenekten oluşan ve internet ortamındaki zararlı içeriklerden internet kullanıcılarını büyük oranda koruyan alternatif bir güvenlik hizmetidir.

 

    • Güvenli İnternet Hizmetinden yararlanabilmek için, internet erişiminizi sağlayan işletmecinin bayisi, çağrı merkezi, kısa mesaj servisi (SMS), online işlem merkezinden herhangi birine başvurarak söz konusu hizmeti etkinleştirilebilir, istediğiniz zaman profilleri değiştirilebilir ya da profilleri devre dışı bırakabilirsiniz. Konuya ilişkin detaylı bilgi www.guvenlinet.org adresinde yer almaktadır.

 

    • 9)Numaramı değiştirmeden hizmet aldığım işletmeciyi değiştirebilir miyim?

    • Numaranızı değiştirmeden işletmecinizi değiştirebilmeniz için, öncelikle abonesi olmak istediğiniz yeni işletmeciye “numara taşıma” talebinde bulunmanız ve ilgili formları doldurarak taşıma işleminin gerçekleşmesinden itibaren geçerli olacak şekilde abonelik sözleşmesi imzalamanız gerekmektedir. Konuya ilişkin ayrıntılı bilgiye http://www.nts.gov.tr/ internet adresinden ulaşabilirsiniz.

 

    • 10)Adıma kayıtlı hat sayısını nasıl öğrenebilirim?

    • Aboneler, https://hat-sorgulama.btk.gov.tr internet adresinden gerekli bilgileri girerek üzerlerine kayıtlı aktif hatları öğrenebilmektedirler. Ayrıca herhangi bir aboneliği bulunmayan vatandaşlar da üzerlerine kayıtlı hatlara ilişkin bilgiyi e-Devlet üzerinden öğrenebilmektedirler.

 

    • 11)Engelliler için sunulan hizmetler nelerdir?

    • Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu tarafından yapılan düzenlemeler kapsamında;
    • Talep eden görme engellilerin abonelik sözleşme ve faturalarının “Braille” ya da sesli anons şeklinde sunulması,
    • Tarifelerde ve hizmetin sunum koşullarında meydana gelen tüm değişikliklerin talep eden abonelere sesli mesaj olarak gönderilmesi,
    • Engelli tüketicilere yönelik makul ölçüde ekonomik avantajlar ihtiva eden tarife ve kampanyalar sunulması,
    • İnternet sitelerinin engelli abonelerin yararlanabileceği şekilde erişilebilirliğinin sağlanması,
    • Engellilere yönelik olarak sunulan tüm hizmetlerin internet sayfası üzerinde tek başlık altında toplanarak engelli tüketicilerin bilgiye erişimlerinin kolaylaştırılması,
    • Talep eden abonelere ücretsiz sesli konum bilgisi verilmesi,
    • Engelli abonenin konum bilgisinin, engelli abonenin talebi doğrultusunda asgari bir (1) telefon numarası tarafından da ücretsiz olarak (farklı operatörler arasında yapılacak sorgulamalarda yansıyabilecek kısa mesaj veya arama ücretleri hariç) öğrenilebilmesinin sağlanması,
    • Talep eden abonelere fatura ve kota dolum bilgilerinin sesli mesaj olarak gönderilmesi,
    • Abonenin talebi doğrultusunda “Aradığınız kişi işitme engellidir” bilgisinin ücretsiz olarak sunulması,
    • Ses hizmetinden bağımsız olarak sadece SMS veya sadece data paketi hizmeti sunulması gerekmektedir.

 

    • 12)Mobil telefon cihazlarına ilişkin önemli hususlar;

    • a)Mobil telefon cihazı alırken nelere dikkat edilmelidir?
    • Mobil telefon cihazı alırken aşağıdaki hususlara dikkat edilmesinde fayda görülmektedir.
    • Satın alınacak cihazın ambalajının açılmamış olması,
    • Cihazın markası, modeli ve seri numarası veya IMEI numarasının faturada belirtilmiş olması ve faturanın muhafaza edilmesi,
    • Cihazda "CE" işaretinin varlığının kontrol edilmesi,
    • Garanti belgesinin satıcı tarafından tasdik edilip edilmediğinin kontrol edilmesi,
    • Satış sonrası montaj, bakım ve onarım hizmetleri ve yetkili servislere ilişkin bilgi alınması.

 

    • b)Cihazımın ayıplı (kusurlu) olduğunu anlamam durumunda ne yapabilirim?
    • Cihazın ayıplı (kusurlu) olduğunun anlaşılması (teknik servis tarafından tespit edilmesi) durumunda;
    • Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
    • Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
    • Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
    • İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
    • seçimlik haklarından birini kullanabilirsiniz. Satıcının yukarıda yer alan yükümlülüğünü yerine getirmemesi halinde yasal yollara başvurabilirsiniz.

 

    • c)Yurtdışından cihaz aldım ve Türkiye’de kullanmak istiyorum. Ne yapmalıyım?
    • Mobil işletmeciler tarafından hizmet verilen elektronik kimlik bilgisine (IMEI) sahip cihazların Türkiye’de kullanılabilmesi için kayıt altına alınmaları gerekmektedir. Cihaz kayıt işlemleri e-Devlet şifresi ile www.turkiye.gov.tr internet adresinden yaptırabilmektedir.

 

    • Cihaz kayıt işlemi için ödenmesi gereken ücretler dâhil ayrıntılı bilgiye “Mobil Cihazların Kayıt Altına Alınması ile İlgili Sıkça Sorulan Sorular” rehberinden/bağlantısından ulaşabilirsiniz.

 

    • d)Cihazımı kaybettim/çaldırdım. Ne yapmam gerekir?
    • Mobil cihazların sahibinin rızası dışında elden çıkması durumlarında tüketiciler, cihazlarının hizmet almasını engellemek için e-Devlet kapısı üzerinden veya Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun (BTK) Bilgi ve İhbar Merkezinin “0312 294 94 94” numaralı telefonunu aramak sureti ile haftanın 7 günü 24 saat (7/24) ihbarda bulunabilirler. Ayrıca, tüketicinin hizmet aldığı işletmeciyi arayarak hattını kullanıma kapatmasında da fayda görülmektedir.

 

  • Kayıp çalıntı cihazlarla ilgili ayrıntılı bilgiye "Kayıp/Çalıntı Mobil Cihazlarla İlgili Sıkça Sorulan Sorular" rehberinin yer aldığı https://tuketici.btk.gov.tr/sss/?i=2 bağlantısından ulaşabilirsiniz.
Duyurular
Milli Eğitim Bakanlığı EBA Kampanyası

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından oluşturulan EBA (Eğitim Bilişim Ağı) çevrimiçi eğitim platformudur.

Kampanyaya Göz At