Servisler - PTTCell,servisler
Ücretsiz
Ücretsiz
Ücretsiz
12
,50 TL
Aylık
Ücretsiz
Ücretsiz
Ücretsiz
30
TL
Aylık
Ücretsiz
Ücretsiz
Ücretsiz
TTMobil İletişim Hizmetleri A.Ş. Kişisel Verilerin Korunması Detaylı Bilgi: https://www.turktelekom.com.tr/destek/sayfalar/gizlilik-ve-guvenlik.aspx
Web Sitemize girilen bilgilerin güvenliği açısından Kurumumuz sistem ve internet altyapısı en güvenilir seviyede tutularak gerekli önlemler alınmıştır. Sitemize kişisel bilgi girilmesi durumunda bu bilgiler Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında güvenli bir şekilde korunmaktadır.
Müşteri kişisel bilgileri yasalara uygun olarak verilmiş Mahkeme/Savcılık kararları, yasal istisnalar ve kişinin kendine ait kişisel bilgilerini üçüncü kişilere vermek yönündeki açık yazılı onayı dışında, hiçbir şekilde üçüncü kişilere verilmez. Ancak, PTT Genel Müdürlüğü, meydana gelebilecek bir sahtecilik/dolandırıcılık ya da herhangi bir soruşturma ya da bilgi güvenliği ihlali konusunda yasal merciler ve diğer ilgili kurumlar ile işbirliği yapabilir ve yasalar tarafından gerekli görülen hallerde ya da adli makamların talebini yerine getirmek maksadıyla, elde edilen her türlü bilgiyi (kişisel veriler dahil) ifşa etme hakkını da saklı tutar.
Bu Web Sitesi içeriğine ilişkin her türlü ses, görüntü, yazı içeren bilgi, belge ve her türlü fikri ve sınai haklar ile tüm telif hakları ve diğer fikri ve sınai mülkiyet hakları PTT GENEL MÜDÜRLÜĞÜ'ne aittir.
Internet sitesinde bulunan hiçbir bilgi; önceden izin alınmadan ve kaynak gösterilmeden, kod ve yazılım da dahil olmak üzere, değiştirilemez, kopyalanamaz, çoğaltılamaz, başka bir lisana çevrilemez, yeniden yayımlanamaz, başka bir bilgisayara yüklenemez, postalanamaz, iletilemez, sunulamaz ya da dağıtılamaz. Sitenin bütünü veya bir kısmı kaynak gösterilmeden başka bir web sitesinde izinsiz olarak kullanılamaz. PTT Genel Müdürlüğü, sitesinde vermiş olduğu linklerin içeriğinden sorumlu değildir.
Web sitemize yapılacak olan sanal saldırılarda ve yasalara uygun olmayan davranışların tespiti halinde gerekli yasal işlem başlatılacaktır.
Kişisel verilerin işlenmesinde başta özel hayatın gizliliği olmak üzere kişilerin temel hak ve özgürlüklerinin korunmasını amaçlayan 7 Nisan 2016 tarihli ve 29677 Sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”)’nun “Veri Sorumlusunun Aydınlatma Yükümlülüğü” başlıklı 10 uncu maddesi ile 10 Mart 2018 tarihve 30356 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ uyarınca işbu Aydınlatma Metni ile Türk Telekomünikasyon A.Ş, ve grup şirketleri (Türk Telekomünikasyon A.Ş, TTNET A.Ş ve TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş. bundan sonra hep birlikte “Türk Telekom” olarak anılacaktır.) tarafından işlenen ve aşağıda yer verilen kişisel verileriniz hakkında Veri Sorumlusu olarak, sizleri bilgilendirmeyi hedeflemekteyiz.
Türk Telekom kişisel verilerinizin hukuka aykırı olarak işlenmesini, erişilmesini önleme ve muhafazasını sağlama amacıyla, uygun güvenlik düzeyini temin etmeye yönelik tüm teknik ve idari tedbirleri almaktadır.
İŞLENEN KİŞİLER VERİLER
Kişisel veri, kimliği belirli veya belirlenebilir kişiye ilişkin her türlü bilgiyi ifade etmektedir. İşlenen kişisel verileriniz ile verilere ait kategoriler aşağıda belirtilmiştir.
Kimlik Bilgileri:Ad, soyadı, TCKN, doğum yeri ve tarihi, medeni durum, cinsiyet, kimlik seri ve sıra numarası, uyruk, pasaport numarası, anne-baba adı, anne kızlık soyadı, fotoğraf, kimlik örneği.
İletişim Bilgileri:Telefon/faks numarası, e-posta adresi, adres bilgisi.
Abonelik ve Cihaz Bilgileri: Abone kimlik bilgileri / iletişim bilgileri / pazarlama bilgileri, müşteri numaraları, alınan hizmete ve ürüne göre hizmet numaraları, abonelik kanalı, segment bilgisi, e-fatura bilgisi, mesleği gibi aboneyi tanımlayabilecek kişisel veriler, cihaz kimlik bilgileri, kullanılan cihazın marka ve model bilgisi, cihazın özellikleri, cihaz değişiklik tarihleri, kullandığı modem türü (adsl/vdsl) ve modem değişiklik tarihleri, abonelik türü, tarife ve paket bilgileri, kota ve hız, hat açılış bilgisi, ödeme tipi, fatura ve içeriğinde yer alan bilgiler, finansal ve borç bilgileri, abonelik durumu (iptal, aktif, hat dondurma vb.), otomatik ödeme talimatı, faturasız müşteriler için TL bakiyesi, yükleme sıklığı, yükleme sayısı, grup şirketleri abone olma durumu, SIM kart ve SIM kart değişikliği bilgileri, bayi kodu, xDSL numarası, IMEI numarası, aktivasyon tarihi, mobil ürün cihaz bilgileri.
ŞebekeveTrafikBilgileri: Haberleşmenin iletimi ve faturalama amacı ile kullanılan trafik verileri, trafik kontrol verileri, IP adresi, CDR trafik bilgileri, IMSI bilgileri.
Kullanım ve Davranış Bilgileri: Trafik bilgileri, yapılan aramaların / gönderilen veya alınan mesajların / internet dolaşımının tarihi, saati, süresi ve tarafları,Türk Telekom internet sitelerindeki ve mobil uygulamalarındaki davranış ve eğilim bilgileri ile çerezler, film / müzik vb. içerik kullanımları, katma değerli servis / ürün / hizmet aboneliklerine ve bunların kullanımına dair bilgiler, limit aşım bilgileri, fatura bilgileri.
Konum Bilgileri: İletişimin gerçekleştiği zamandaki tahmini konum verileri, yurt dışında bulunduğu ülke ve benzeri her türlü lokasyon, yer bilgileri.
Ödeme, Banka ve Risk Bilgileri:Ödeme emrinin verilmesinde veya kullanıcı kimliğinin doğrulanmasında kullanılan şifre, güvenlik sorusu, sertifika, şifreleme anahtarı ile PIN, kart numarası, son kullanma tarihi, CVV2/CVC2 kodu gibi kuruluşlar tarafından ihraç edilen ödeme araçlarına ilişkin kişisel güvenlik bilgileri, kredi notu ve risk statüsü, ödeme bilgileri, şube kodu, hesap numarası şeklindeki banka bilgileri
Görsel/İşlevsel Kayıt Bilgileri: Çağrı merkezi, ofis ve bayilerde yapılan sesli ve/veya görüntülü görüşme kaydı, tarafımızla iletişime geçtiğinizde elde edilen kişisel veriler.
Özel Nitelikli Veriler: Biyometrik veriler, parmak izi, engel durumunuzu belirten sağlık bilgileri, vakıf ve dernek üyeliği bilgileri.
KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENME AMAÇLARI
Kişisel verileriniz;Kanun’un 5inci ve 6ıncı maddelerinde belirtilen işleme şartları ile ikincil düzenlemelere uygun olarak aşağıdaki amaçlar ile işlenebilecektir:
Şirketimiz hizmetlerinin tesisi, sunulması, devamlılığının sağlanması,alt yapı /hizmet verilebilirlik sorgularının yapılması,
Abonelik tesisi ve abonelik süresince yapılan diğer işlemler, aboneliğin sona erdirilmesi, faturalama/ücretlendirme/iade/tahsilat işlemlerinin yapılabilmesi,
Müşteri hizmetlerinin sunulması, müşteri şikâyet/taleplerinin karşılanması, bu konuda tüm sözleşme şartlarının yerine getirilmesi,
Abonelik Sözleşmenizin yanında ilgili mevzuat gereği kimlik örneğinizin ve saklanması gereken diğer bilgilerinizin muhafaza edilmesi, beyan ettiğiniz kimlik bilgilerinizin ve belgelerin doğruluğunun kontrol edilmesi,
Kredi, gelir güvence ve risk incelemesi, kredi puanlaması, tahsilata yönelik riskin yönetilmesi ve usulsüzlük/suiistimal/dolandırıcılık gibi her türlü kötü niyetli kullanımların tespiti ve önlenmesi,
Şebeke trafiğinin yönetimi,ölçümlenmesi, denetimi ve analizi ile şebeke iyileştirme/optimizasyon çalışmalarının yapılması,
Daha iyi hizmet sunumu için network ve teknolojik ilerlemeler/iyileştirmeler kapsamında konvansiyonel ve dijital mecralarda ürün, servis ve iş geliştirilmesi,
Servis sunumu sırasında oluşabilecek arızaların proaktif/reaktif bir şekilde tespit edilmesi, sorunun kök nedeninin bulunarak çözümlenmesi ve tekrarının önlenmeye çalışılması,
Müşteri memnuniyetinin ölçümlenmesi, müşteri eğilimlerinin araştırılması ile hizmet kalitesinin arttırılması odaklı anket/analiz çalışmalarının yapılması,
Müşteri memnuniyetinin sağlanması odaklı ödül/çekiliş/yarışma/hediye/ teşekkür/kutlama/hatırlatma uygulamalarının sunulması,
Ürün ve hizmetlere ilişkin kampanya ve tekliflerin müşterilerimizin kullanımına göre hazırlanması, sunulması, tanıtımı, takibi, raporlanması ve kampanya içeriği hakkında bilgilendirme yapılması,
Müşterilerimizin yeni ürün/servisler, kampanya/tarifeler ve diğer yeniliklerden haberdar edilmesi, bilgilendirme ve müşteri geri kazanımı faaliyetleri, satış fırsatlarının oluşturulması,
Düzenleyici ve denetleyici kurumlar, resmi merciler tarafından talep edilen bilgi/belgelerin paylaşılması ve ilgili mevzuatta yer alan yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi ile denetim faaliyetlerinin yürütülmesi,
İlgili mevzuata uygun olarak acil yardım çağrısı durumlarında konumunuzun tespiti,
Ürün ve hizmet çeşitliliğinin arttırılması ile müşterilerin çeşitli fırsatlardan yararlanmasının sağlanması kapsamında farklı sektörlere temas eden marka işbirliklerinin tesisi,
İş ortaklarımız veya sair üçüncü kişilerle birlikte sunulan ürün ve hizmetlere ilişkin sözleşme gereklerinin ve finansal mutabakatın sağlanması,
Yasal takip ve hukuki süreçlerin yürütülmesi
Rehberlik Hizmetlerinin sunulabilmesi
KİŞİSEL VERİLERİN AKTARILMASI
Kişisel verileriniz, Kanunlar ve sair mevzuat kapsamında ve açıklanan amaçlarla Kanun’un kişisel verilerin yurt içi ve yurt dışına aktarılmasına ilişkin hükümleri kapsamında aşağıdaki 3. taraflara aktarılabilecektir:
Türk Telekomünikasyon A.Ş., TTNET A.Ş., TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş., TT Ödeme Hizmetleri A.Ş., TTES Elektrik Tedarik Satış A.Ş. ve www.ttyatirimciiliskileri.com.tr web sitesinde yer alan diğer tüm grup şirketleri,
Yetki vermiş olduğumuz, Şirketimiz nam ve hesabına faaliyette bulunan şirketler, temsilcilerimiz, bayilerimiz,
Düzenleyici ve denetleyici kurumlarla, acil çağrı halinde konumunuzu tespit edecek olan yetkili merciler, kişisel verilerinizi tabi olduğu kanunlarında açıkça talep etmeye yetkili olan kamu kurum veya kuruluşları,
İş ortaklıkları, tedarikçi ve yüklenici şirketler, ödeme ve e-para kuruluşları, bankalar, kredi risk ve finans kuruluşları, yasal takip süreçleri ile ilgili zorunlu kişiler, kurum ve kuruluşlar ve denetimciler de dâhil olmak üzere danışmanlık aldığımız üçüncü kişiler,
Avukatlar, denetçiler, danışmanlar ve hizmet alınan firmalar,
Tarafınızca yetki verilmiş olan vekil, vasi ve temsilcileriniz,
Diğer işletmeciler (Tahsilata ilişkin riskin yönetilmesi ve kötü niyetli kullanımların önlenmesi amacıyla elektronik haberleşme hizmetlerine yönelik fatura tutarı ve ödeme bilgileriniz paylaşılabilmektedir),
T.C. kimlik numaranıza sahip banka ve finans kuruluşları, varlık yönetim şirketleri, avukatlık büroları, belediyeler, iş ortakları ve tedarikçiler (Türk Telekom rehberine kayıtlı olan telefon numaranız, yasal ve kritik bilgilendirmelerin yapılabilmesi, sahtecilik ve dolandırıcılık gibi vakaların önlenmesi,pazarlama ve tanıtım kapsamında tarafınıza ulaşılabilmesi amaçlarıyla sorgulanarak paylaşılabilmektedir),
Kredi kuruluşları, finansal kuruluşlar, banka ve benzeri kuruluşlar (Mobil hatlarınız üzerinden yaptığınız bankacılık ve finans benzeri işlemleriniz sırasında işlem ve bilgi güvenliğinizin sağlanması ve kimlik doğrulama amacıyla sim kart değişikliği, mobil internete bağlı olduğunuz telefon numarası gibi bilgiler paylaşılabilmektedir),
Türk Telekom ile ticari ilişki içinde bulunan ve telefon numaranıza sahip tüzel kişiler (Cihaz bilgileriniz paylaşılabilmektedir).
KİŞİSEL VERİLERİN TOPLANMA YÖNTEMLERİ VE HUKUKİ SEBEPLERİ
Kişisel verileriniz; hizmet, ürün ve faaliyet niteliğine göre değişkenlik göstermekle birlikte yetki vermiş olduğumuz şirketimiz nam ve hesabına faaliyette bulunan şirketler, temsilcilerimiz, bayilerimiz, web sitemiz, çağrı merkezimiz ve mobil uygulamalar üzerinden temin edilerek işlenebilmektedir.
Kişisel verileriniz, Şirketimizle hukuki ilişkinizin kurulması esnasında ve söz konusu ilişkinin devamı süresince sizlerden, üçüncü kişilerden ve yasal mercilerden olmak kaydıyla internet, telefon, e-posta, sesli yanıt, kısa mesaj aracılığıyla; fiziki, yazılı, sözlü ve elektronik mecralardan yukarıda yer verilen amaç ve aşağıda yazılı olan Kanun’un 5 inci, 6 ıncı ve 8 inci madde hükümlerinde öngörülen çerçevede hizmetlerin verilebilmesi amacı ile tamamen/kısmen otomatik veya otomatik olmayan yollarla toplanmaktadır. Kişisel verileriniz aşağıdaki hukuki sebeplere dayanılarak işlenmektedir:
Açık rızanızın bulunması,
Başta 5809 Sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu olmak üzere Şirketimizin tabi olduğu sair mevzuatta açıkça öngörülmüş olması,
Müşterilerin tanınmasına ilişkin ulusal ve uluslararası alandaki ilke ve esaslara uyum sağlamak, mevzuat ve resmi otoritelerce öngörülen bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme yükümlülüklerine uymak,
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, talep edilen ürün ve hizmetleri sunabilmek ve akdettiğiniz sözleşmelerin gereğinin yerine getirilmesi,
Hukuki yükümlülüğün yerine getirebilmesi için zorunlu olması,
İlgili kişinin kendisi tarafından alenileştirilmiş olması,
Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması,
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması.
Fiili imkânsızlık halleri ortaya çıkması durumunda, rızanızı açıklayamayacak durumda bulunmanız veya rızasına hukuki geçerlilik tanınmayan kişinin kendisinin ya da bir başkasının hayatı veya beden bütünlüğünün korunması için veri işlemenin zorunlu olması,
Özel nitelikli kişisel verileriniz ise aşağıdaki hukuka uygunluk sebeplerine dayanılarak işlenmektedir:
Açık rızanızın bulunması,
Sağlık dışındaki özel nitelikli kişisel veriler, kanunlarda öngörülen hallerde açık rızanız aranmaksızın,
Sağlığa ilişkin özel nitelikli kişisel veriler ise ancak kamu sağlığının korunması, koruyucu hekimlik, tıbbî teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerinin yürütülmesi, sağlık hizmetleri ile finansmanının planlanması ve yönetimi amacıyla, sır saklama yükümlülüğü altında bulunan kişiler veya yetkili kurum ve kuruluşlar tarafından ilgilinin açık rızanız aranmaksızın.
HAK VE TALEPLERİNİZ İÇİN BİZİMLE İLETİŞİME GEÇMEK İSTERSENİZ
Kanun’un ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi uyarınca taleplerinizi, mahiyetine ve başvuru yönteminize göreTürk Telekom tarafından başvurunun size ait olup olmadığının belirlenmesi ve böylece haklarınızı koruyabilmek için Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları hakkındaTebliğ’de (Tebliğ) belirtilen şartlara uygun düzenlenmiş dilekçeyle:
İlgili kanala ilişkin aşağıda yer verilen adreslerimize direk olarak bizzat elden iletebilir, posta yoluyla ya da noter kanalıyla ulaştırabilirsiniz,
Kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza veya mobil imza ile gönderilip saklanabilen metinler kullanmak suretiyle aşağıda belirtilen adreslerimize iletebilirsiniz.
Bu kapsamda yapılacak olan başvurular tarafımızdan yapılacak kimlik doğrulamasını takiben kabul edilecek olup, talepleriniz, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç 30 gün içinde sonuçlandırılacaktır. Başvuruya yazılı olarak cevap verilmesi durumunda, 10 sayfaya kadar ücret alınmayacak olup 10 sayfanın üzerindeki her sayfa için 1 Türk Lirası işlem ücreti alınabilecektir. Başvuruya cevabın CD, flash bellek gibi bir kayıt ortamında verilmesi halinde ise kayıt ortamının maliyeti tutarında bir ücret talep edilebilecektir.
BAŞVURU KANAL ve ADRESLERİMİZ
TT Mobil İletişim AŞ
Direkt Başvuru:BağlarMah. YalçınKoreş Cad. Fidan Sk. Erdinçİşmerkezi No:1 34209 Güneşli İstanbul
Noter/Posta Kanalı:GayrettepeMah. Yıldız Posta Cad. No:40GayrettepeBeşiktaş İstanbul
KEP:ttmobilkvkk@hs03.kep.tr
Mail:ttmobilkvkk@turktelekom.com.tr
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kişisel verilerinizle ilgili tüm soru ve taleplerinizi şirketimiz Turgut Özal Bulvarı 06103 Aydınlıkevler / Ankara adresine yazılı olarak (Noter kanalı vb. yollarla) iletebilirsiniz.
1)Abonelik tesisi ve iptaline ilişkin hususlar;
a)Mobil haberleşme hizmetlerinde abonelik tesis ederken dikkat etmem gereken hususlar nelerdir?
Abonelik sözleşmesi imzalamadan önce abonelik sözleşmesindeki hak ve yükümlülüklerinizi dikkatlice okumanız, sözleşmenin ilk sayfasında bulunan abone tercihlerini işaretlemeniz, girilen kişisel bilgilerinizin doğruluğundan emin olmanız gerekmektedir. Özellikle seçmiş olduğunuz tarifenin isminin doğru bir şekilde abonelik sözleşmesine yazıldığından emin olunuz. Sözleşmenin imzalı bir suretini almayı unutmayınız!
b)Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?
Abonesi olduğunuz işletmeciye talebinizi, kimliğinizi ispatlayıcı belge ile birlikte yazılı olarak bildirmek veya işletmecinin faks numarasına imzalı olarak göndermek suretiyle sözleşmenizi sona erdirebilirsiniz. İşletmeci, yazılı talebin kendisine ulaşmasından itibaren; 24 saat içerisinde talebinizin alındığı bilgisini iletişim adresine iletmek zorundadır.
Ayrıca işletmeci 7 gün içerisinde fesih talebini yerine getirerek posta, elektronik posta, kısa mesaj ya da arama yöntemlerinden birini kullanarak abonelik sözleşmesinin feshedildiğini tarafınıza bildirmekle yükümlüdür.
2)Tarife ücretleri, kullanım miktarı sınırlı hizmetler ve katma değerli hizmetlere ilişkin hususlar;
a)Tarife ücreti değişikliği durumunda yapılması gerekenler?
Tarife değişikliği yürürlüğe girmeden makul bir süre önce işletmeciler tarife değişikliğini abonelere SMS, arama ve/veya posta ile (faturada değişiklik belirtilebilmektedir) duyurmakla yükümlüdür. Bu nedenle işletmeciler tarafından SMS, telefon veya posta yoluyla yapılan bilgilendirmelerin dikkate alınması önem arz etmektedir.
b)Kullanım miktarı sınırlı hizmetlerde paket, kota aşımı yapmamam için bilgilendirilme nasıl yapılmaktadır?
Ses, SMS, internet (veri) ve benzeri hizmetlerin sunulduğu kullanım miktarı sınırlı (100 dk, 500 SMS veya 4GB vb.) hizmet kullanan aboneler, kullanım miktarının %80 ve %100 sınırına ulaşılması durumunda asgari olarak kısa mesaj ile bilgilendirilmektedirler.
Ayrıca, aboneler tarafından kullanım miktarı sınırlı paketlerin ne kadarlık kısmının kullanıldığı bilgisi işletmecilerin internet sitelerinin online işlemler menüsünden veya SMS göndermek suretiyle ücretsiz olarak sorgulanabilmektedir. Söz konusu bilgilere işletmecinin müşteri hizmetlerinden de ulaşılabilmektedir.
c)Onayım olmadan katma değerli hizmet satın aldığım gerekçesi ile hattıma ücret yansıtılmış. Ne yapmalıyım?
Talebiniz ya da onayınız olmadan söz konusu hizmete üyelik yapıldığını düşünüyorsanız, mobil cihazınızı sadece sizin kullandığınızdan, SMS, wap vb. bir yöntemle ücret ve abonelik ile ilgili bir onay vermemiş olduğunuzdan veya hattınızı kullanan başka birinin (yakınlarınız gibi) hizmete üyelik yapmadığından emin olduktan sonra, şikâyetiniz için hizmet aldığınız işletmeciye başvurabilirsiniz. İşletmeciler tarafından sorun çözülmediği takdirde yasal yollara başvurabilirsiniz.
3)Taahhütlere ilişkin hususlar;
a)Taahhütlü tarife nedir ve neden tercih edilmeli ya da edilmemelidir?
Taahhütlü tarifeler, belirli bir tarifede belirli bir süre için aboneliğinizi devam ettirmeniz veya belirlenen koşulları sağlamanız halinde bazı avantajlar sağlayan tarifelerdir. Bu nedenle taahhütlü tarifeleri seçerken;
Taahhüt dönemi boyunca ilgili hizmet ihtiyacınızı,
Taşınma ihtimalinizin olup olmadığını, mümkünse taşınacağınız bölgede işletmecinizin altyapısının bulunup bulunmadığını,
Taahhüt bulunmayan tarifelere göre seçmeyi düşündüğünüz taahhütlü tarifenin avantaj ve dezavantajlarını değerlendirerek karar vermeniz uygun olacaktır.
b)Taahhütlü tarife aboneliğimi istediğim zaman sonlandırabilir miyim?
Taahhüdünüzü istediğiniz zaman sonlandırabilirsiniz. Ancak süresinden önce taahhütlü sözleşmenizden caymanız halinde işletmeciler; taahhüde aykırılığın oluştuğu döneme kadar aboneye sağlanan indirim, cihaz veya sağlanan diğer faydaların bedelleri ile kampanya taahhütnamesi kapsamında belirlenen aylık tarife bedelinin taahhüt süresi bitimine kadar kalan aylara ilişkin ücretlerin toplam bedelini karşılaştırarak, abone açısından daha avantajlı olan tutarı, cayma bedeli olarak faturanıza yansıtabilmektedir.
4)Faturalar ile ilgili hususlar;
a)Adresime fatura gelmiyor. Ne yapmalıyım?
İşletmeciler abonelerine basılı fatura göndermekle yükümlüdür. Ancak, abonenin talebi veya onayı ile basılı fatura yerine elektronik ortamda da fatura gönderilebilir. Bununla birlikte, faturalarınızın adresinize ulaşmaması halinde, abonesi olduğunuz işletmecideki adres bilginizin doğru olup olmadığını kontrol etmenizde fayda görülmektedir.
b)İşletmecilerin ayrıntılı fatura için ücret talep etmeleri uygun mudur?
Ayrıntılı faturanın;
basılı olarak talep edilmesi durumunda işletmeciler tarafından ücretli veya ücretsiz şekilde,
elektronik ortamda talep edilmesi durumunda ise ücretsiz bir şekilde aboneye sunulması gerekmektedir.
c)Faturam tarifemde belirtilen tutardan fazla geldi. Ne yapmalıyım?
Faturanıza hangi ücretlerin yansıtıldığı bilgisini, hizmet aldığınız işletmecinin internet sitesinde yer alan online işlemler menüsünden (asgari 3 aylık kullanım detaylan yer almaktadır) sorgulayarak ya da müşteri hizmetlerini arayarak öğrenebilirsiniz. Halen söz konusu fatura tutarının fazla olduğunu düşünüyorsanız işletmecinize başvurabilirsiniz. Başvurunuz neticesinde, sorunun işletmeciniz tarafından çözülmediğini değerlendirmeniz halinde yasal yollara başvurabilirsiniz.
5)Yurtdışı seyahatlerimde mobil hattımı kullanırken dikkat edilecek hususlar nelerdir?
Mobil hattınızı yurtdışında kullanabilmek için hattınızın uluslararası dolaşım hizmetine (roaming) açık olması gerekmektedir. Ancak, yurtdışında iken arama yapmanın yanında aranmanın da ücrete tabi olması, yurtdışındaki arama/aranma ve veri kullanım (internete erişim) ücretlerinin, ülkeden ülkeye değişebilmekle birlikte, yurtiçindeki aynı hizmetlere göre daha yüksek olması sebebiyle, işletmecinizin internet sitesinden, müşteri hizmetlerinden temin edebileceğiniz veya yurtdışına gittiğiniz ülkede tarafınıza SMS ile gönderilen yurtdışı ücretlerini göz önünde bulundurarak kullanım yapmanızda fayda görülmektedir.
Ayrıca herhangi bir talebe gerek olmaksızın uluslararası mobil veri dolaşım (roaming) hizmetinden yararlanan abonelere, veri (data) kullanım tutarlan 100 TL ve 250 TL’ye ulaştığında işletmeciler tarafından bilgilendirilme yapılmaktadır.
6)Kıyı bölgelerinde veya diğer ülke sınırlarına yakın bir bölgede yaşıyorum. Cihazımın diğer ülke şebekelerine bağlanmaması için ne yapmalıyım?
Hattınız uluslararası dolaşım hizmetine (roaming) açılmadığı müddetçe diğer ülke şebekelerinde kullanılamayacaktır. Ancak hattın uluslararası dolaşım hizmetine açık olması durumunda kıyı veya sınır bölgelerimizde bulunan vatandaşlarımızın yurtdışındaki işletmecilerin şebekesi üzerinden hizmet alma ve bu durumda uluslararası dolaşım tarifesi üzerinden ücretlendirilerek yüksek faturalar ile karşılaşma ihtimalleri bulunmaktadır.
Bu durum ile karşılaşmamak için; hizmet aldığınız işletmeci ile irtibata geçerek hattınızı uluslararası dolaşım hizmetine kapalı hale getirebilir veya mobil cihazınızın ayarlar menüsünden, kendi mobil operatörünüzü (ağ operatörleri/operatörler) manuel olarak seçerek yurtdışından hizmet veren şebekeye otomatik geçiş yapılmasını engelleyebilirsiniz.
7)444’lü numaraları aramanın ücreti nedir?
444'lü numaralara doğru yapılan aramalarda; abonenin mevcut tarifesinde yer alan sabit hatlara doğru yapılan aramalardaki ücretlendirmeden farklı bir ücretlendirme yapılmamaktadır.
8)Güvenli Internet Hizmeti nedir?
22/11/2011 tarihinden itibaren Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından sunulmakta olan Güvenli İnternet Hizmeti (GİH) sizi ve ailenizi internetin zararlı içeriklerinden büyük oranda korumak amacıyla geliştirilmiştir.
Güvenli İnternet Hizmeti, isteğe bağlı, ücretsiz, şeffaf, kullanımı kolay, interaktif ve tüketici memnuniyetini esas alan bir kamu hizmetidir.
Başta çocuklar ve gençler olmak üzere dijital çağın sunduğu fırsatlardan tüm internet kullanıcılarının güvenli bir ortamda yararlanmasını sağlamak, zararlı içeriklere yönelik koruyucu önlemler almak, internetin risklerinden, zararlı içeriklerinden toplumu korumak için Güvenli İnternet Hizmeti kullanıma sunulmuştur.
Güvenli İnternet Hizmeti hangi profillerden oluşmaktadır?
Güvenli İnternet Hizmeti, Çocuk ve Aile olmak üzere iki farklı profil seçeneği ile sunulmaktadır. Çocuk ve Aile Profillerine ait kriterler psikoloji, pedagoji, sosyoloji ve hukuk alanlarında uzman akademisyenlerin bulunduğu bir kurul tarafından tespit edilmektedir.
Güvenli İnternet Hizmeti ile tüketicilerin; müstehcenlik, çocukların cinsel istismarı, şiddet, ırkçılık, kumar, dolandırıcılık, zararlı yazılımlar, sağlık için tehlikeli madde temini vd. olumsuz içeriklerden korunması amaçlanmaktadır.
Güvenli İnternet Hizmeti düzenlemesinin hukuki dayanağı nedir?
Elektronik Haberleşme Kanunu uyarınca çıkarılan Elektronik Haberleşme Sektörüne İlişkin Tüketici Hakları Yönetmeliği’nin “İnternetin güvenli kullanımı” başlıklı 15. maddesi, tüm internet servis sağlayıcılara internetin güvenli kullanımına yönelik ücretsiz alternatif hizmet sunma yükümlülüğü getirmektedir.
Güvenli İnternet Hizmeti ücretli midir?
Güvenli İnternet Hizmeti, GİH’ni tercih eden abonelere ücretsiz olarak sunulmaktadır.
Güvenli İnternet Hizmeti Kullanımı zorunlu mudur?
Güvenli İnternet Hizmeti, tüketicileri internetin olumsuz içeriklerinden korumayı amaçlayan; ücretsiz, alternatif internet erişim hizmetidir
Güvenli İnternet Hizmeti, sadece talep eden abonelere sunulmakta olup, zorunlu değildir.
Tüm Yeni Abonelikler Güvenli İnternet Profili ile otomatik olarak açılmaktadır ve aboneler dilediği zaman profil iptali ya da değişikliğini OIM, SMS ve Müşteri Hizmetleri kanalları aracılığıyla yapabilmektedir.
Güvenli İnternet Hizmeti'ni nasıl tercih edebilirim?
Güvenli İnternet Hizmeti tercihi, Profil değişikliği ve iptali işlemleri şu kanallar üzerinden sağlanmaktadır;
Pttcell hattınızda aktivasyonunu gerçekleştirmek istediğiniz filtrenin kısa kodunu 2500 kısa numarasına göndererek gerçekleştirebilirsiniz.
FILTRE | SMS olarak yazılacak Kısa Kod | SMS'in gönderileceği Numara |
Profil seçiminizi iptal etmek için | GUVENLI IPTAL | 2500 |
SMS ile Profil Seçimi İçin | ||
COCUK profili | GUVENLI COCUK | 2500 |
AILE profili | GUVENLI AILE | 2500 |
AILE profiline ek olarak OYUN filtresi | GUVENLI OYUN | 2500 |
AILE profiline ek olarak SOSYAL filtresi | GUVENLI SOSYAL | 2500 |
AILE profiline ek olarak SOHBET filtresi | GUVENLI SOHBET | 2500 |
AILE profiline ek olarak SOSYAL VE SOHBET filtreleri | GUVENLI SOSYAL SOHBET | 2500 |
AILE profiline ek olarak SOSYAL VE OYUN filtreleri | GUVENLI SOSYAL OYUN | 2500 |
AILE profiline ek olarak OYUN ve SOHBET filtreleri | GUVENLI OYUN SOHBET | 2500 |
AILE profiline ek olarak SOSYAL, OYUN ve SOHBET filtreleri | GUVENLI SOSYAL SOHBET OYUN | 2500 |
Müşterilerimiz 444 6 788 Pttcell Müşteri Hizmetleri numaramız üzerinden Güvenli İnternet Profil değişikliklerini gerçekleştirebilmektedir.
Pttcell mobil online işlem merkezinden giriş yaparak profil değişikliklerini gerçekleştirebilmektedir.
Güvenli İnternet Hizmeti sizi ve ailenizi internetin zararlı içeriklerinden büyük oranda korur.
Detaylı bilgi için http://guvenlinet.org/basvuru adresi ziyaret edilebilir.
9)Numaramı değiştirmeden hizmet aldığım işletmeciyi değiştirebilir miyim?
Numaranızı değiştirmeden işletmecinizi değiştirebilmeniz için, öncelikle abonesi olmak istediğiniz yeni işletmeciye “numara taşıma” talebinde bulunmanız ve ilgili formları doldurarak taşıma işleminin gerçekleşmesinden itibaren geçerli olacak şekilde abonelik sözleşmesi imzalamanız gerekmektedir. Konuya ilişkin ayrıntılı bilgiye http://www.nts.gov.tr/ internet adresinden ulaşabilirsiniz.
10)Adıma kayıtlı hat sayısını nasıl öğrenebilirim?
Aboneler, https://hat-sorgulama.btk.gov.tr internet adresinden gerekli bilgileri girerek üzerlerine kayıtlı aktif hatları öğrenebilmektedirler. Ayrıca herhangi bir aboneliği bulunmayan vatandaşlar da üzerlerine kayıtlı hatlara ilişkin bilgiyi e-Devlet üzerinden öğrenebilmektedirler.
11)Engelliler için sunulan hizmetler nelerdir?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu tarafından yapılan düzenlemeler kapsamında;
Talep eden görme engellilerin abonelik sözleşme ve faturalarının “Braille” ya da sesli anons şeklinde sunulması,
Tarifelerde ve hizmetin sunum koşullarında meydana gelen tüm değişikliklerin talep eden abonelere sesli mesaj olarak gönderilmesi,
Engelli tüketicilere yönelik makul ölçüde ekonomik avantajlar ihtiva eden tarife ve kampanyalar sunulması,
İnternet sitelerinin engelli abonelerin yararlanabileceği şekilde erişilebilirliğinin sağlanması,
Engellilere yönelik olarak sunulan tüm hizmetlerin internet sayfası üzerinde tek başlık altında toplanarak engelli tüketicilerin bilgiye erişimlerinin kolaylaştırılması,
Talep eden abonelere ücretsiz sesli konum bilgisi verilmesi,
Engelli abonenin konum bilgisinin, engelli abonenin talebi doğrultusunda asgari bir (1) telefon numarası tarafından da ücretsiz olarak (farklı operatörler arasında yapılacak sorgulamalarda yansıyabilecek kısa mesaj veya arama ücretleri hariç) öğrenilebilmesinin sağlanması,
Talep eden abonelere fatura ve kota dolum bilgilerinin sesli mesaj olarak gönderilmesi,
Abonenin talebi doğrultusunda “Aradığınız kişi işitme engellidir” bilgisinin ücretsiz olarak sunulması,
Ses hizmetinden bağımsız olarak sadece SMS veya sadece data paketi hizmeti sunulması gerekmektedir.
12)Mobil telefon cihazlarına ilişkin önemli hususlar;
a)Mobil telefon cihazı alırken nelere dikkat edilmelidir?
Mobil telefon cihazı alırken aşağıdaki hususlara dikkat edilmesinde fayda görülmektedir.
Satın alınacak cihazın ambalajının açılmamış olması,
Cihazın markası, modeli ve seri numarası veya IMEI numarasının faturada belirtilmiş olması ve faturanın muhafaza edilmesi,
Cihazda "CE" işaretinin varlığının kontrol edilmesi,
Garanti belgesinin satıcı tarafından tasdik edilip edilmediğinin kontrol edilmesi,
Satış sonrası montaj, bakım ve onarım hizmetleri ve yetkili servislere ilişkin bilgi alınması.
b)Cihazımın ayıplı (kusurlu) olduğunu anlamam durumunda ne yapabilirim?
Cihazın ayıplı (kusurlu) olduğunun anlaşılması (teknik servis tarafından tespit edilmesi) durumunda;
Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme, Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,seçimlik haklarından birini kullanabilirsiniz. Satıcının yukarıda yer alan yükümlülüğünü yerine getirmemesi halinde yasal yollara başvurabilirsiniz.
c)Yurtdışından cihaz aldım ve Türkiye’de kullanmak istiyorum. Ne yapmalıyım?
Mobil işletmeciler tarafından hizmet verilen elektronik kimlik bilgisine (IMEI) sahip cihazların Türkiye’de kullanılabilmesi için kayıt altına alınmaları gerekmektedir. Cihaz kayıt işlemleri e-Devlet şifresi ile www.turkiye.gov.tr internet adresinden yaptırabilmektedir.
Cihaz kayıt işlemi için ödenmesi gereken ücretler dâhil ayrıntılı bilgiye “Mobil Cihazların Kayıt Altına Alınması ile İlgili Sıkça Sorulan Sorular” rehberinden/bağlantısından ulaşabilirsiniz.
d)Cihazımı kaybettim/çaldırdım. Ne yapmam gerekir?
Mobil cihazların sahibinin rızası dışında elden çıkması durumlarında tüketiciler, cihazlarının hizmet almasını engellemek için e-Devlet kapısı üzerinden veya Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun (BTK) Bilgi ve İhbar Merkezinin “0312 294 94 94” numaralı telefonunu aramak sureti ile haftanın 7 günü 24 saat (7/24) ihbarda bulunabilirler. Ayrıca, tüketicinin hizmet aldığı işletmeciyi arayarak hattını kullanıma kapatmasında da fayda görülmektedir.
Kayıp çalıntı cihazlarla ilgili ayrıntılı bilgiye "Kayıp/Çalıntı Mobil Cihazlarla İlgili Sıkça Sorulan Sorular" rehberinin yer aldığı https://tuketici.btk.gov.tr/sss/?i=2 bağlantısından ulaşabilirsiniz.
TTMobil İletişim Hizmetleri A.Ş. Kişisel Verilerin Korunması Detaylı Bilgi: https://www.turktelekom.com.tr/destek/sayfalar/gizlilik-ve-guvenlik.aspx
Web Sitemize girilen bilgilerin güvenliği açısından Kurumumuz sistem ve internet altyapısı en güvenilir seviyede tutularak gerekli önlemler alınmıştır. Sitemize kişisel bilgi girilmesi durumunda bu bilgiler Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında güvenli bir şekilde korunmaktadır.
Müşteri kişisel bilgileri yasalara uygun olarak verilmiş Mahkeme/Savcılık kararları, yasal istisnalar ve kişinin kendine ait kişisel bilgilerini üçüncü kişilere vermek yönündeki açık yazılı onayı dışında, hiçbir şekilde üçüncü kişilere verilmez. Ancak, PTT Genel Müdürlüğü, meydana gelebilecek bir sahtecilik/dolandırıcılık ya da herhangi bir soruşturma ya da bilgi güvenliği ihlali konusunda yasal merciler ve diğer ilgili kurumlar ile işbirliği yapabilir ve yasalar tarafından gerekli görülen hallerde ya da adli makamların talebini yerine getirmek maksadıyla, elde edilen her türlü bilgiyi (kişisel veriler dahil) ifşa etme hakkını da saklı tutar.
Bu Web Sitesi içeriğine ilişkin her türlü ses, görüntü, yazı içeren bilgi, belge ve her türlü fikri ve sınai haklar ile tüm telif hakları ve diğer fikri ve sınai mülkiyet hakları PTT GENEL MÜDÜRLÜĞÜ'ne aittir.
Internet sitesinde bulunan hiçbir bilgi; önceden izin alınmadan ve kaynak gösterilmeden, kod ve yazılım da dahil olmak üzere, değiştirilemez, kopyalanamaz, çoğaltılamaz, başka bir lisana çevrilemez, yeniden yayımlanamaz, başka bir bilgisayara yüklenemez, postalanamaz, iletilemez, sunulamaz ya da dağıtılamaz. Sitenin bütünü veya bir kısmı kaynak gösterilmeden başka bir web sitesinde izinsiz olarak kullanılamaz. PTT Genel Müdürlüğü, sitesinde vermiş olduğu linklerin içeriğinden sorumlu değildir.
Web sitemize yapılacak olan sanal saldırılarda ve yasalara uygun olmayan davranışların tespiti halinde gerekli yasal işlem başlatılacaktır.
Kişisel verilerin işlenmesinde başta özel hayatın gizliliği olmak üzere kişilerin temel hak ve özgürlüklerinin korunmasını amaçlayan 7 Nisan 2016 tarihli ve 29677 Sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”)’nun “Veri Sorumlusunun Aydınlatma Yükümlülüğü” başlıklı 10 uncu maddesi ile 10 Mart 2018 tarihve 30356 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ uyarınca işbu Aydınlatma Metni ile Türk Telekomünikasyon A.Ş, ve grup şirketleri (Türk Telekomünikasyon A.Ş, TTNET A.Ş ve TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş. bundan sonra hep birlikte “Türk Telekom” olarak anılacaktır.) tarafından işlenen ve aşağıda yer verilen kişisel verileriniz hakkında Veri Sorumlusu olarak, sizleri bilgilendirmeyi hedeflemekteyiz.
Türk Telekom kişisel verilerinizin hukuka aykırı olarak işlenmesini, erişilmesini önleme ve muhafazasını sağlama amacıyla, uygun güvenlik düzeyini temin etmeye yönelik tüm teknik ve idari tedbirleri almaktadır.
İŞLENEN KİŞİLER VERİLER
Kişisel veri, kimliği belirli veya belirlenebilir kişiye ilişkin her türlü bilgiyi ifade etmektedir. İşlenen kişisel verileriniz ile verilere ait kategoriler aşağıda belirtilmiştir.
Kimlik Bilgileri:Ad, soyadı, TCKN, doğum yeri ve tarihi, medeni durum, cinsiyet, kimlik seri ve sıra numarası, uyruk, pasaport numarası, anne-baba adı, anne kızlık soyadı, fotoğraf, kimlik örneği.
İletişim Bilgileri:Telefon/faks numarası, e-posta adresi, adres bilgisi.
Abonelik ve Cihaz Bilgileri: Abone kimlik bilgileri / iletişim bilgileri / pazarlama bilgileri, müşteri numaraları, alınan hizmete ve ürüne göre hizmet numaraları, abonelik kanalı, segment bilgisi, e-fatura bilgisi, mesleği gibi aboneyi tanımlayabilecek kişisel veriler, cihaz kimlik bilgileri, kullanılan cihazın marka ve model bilgisi, cihazın özellikleri, cihaz değişiklik tarihleri, kullandığı modem türü (adsl/vdsl) ve modem değişiklik tarihleri, abonelik türü, tarife ve paket bilgileri, kota ve hız, hat açılış bilgisi, ödeme tipi, fatura ve içeriğinde yer alan bilgiler, finansal ve borç bilgileri, abonelik durumu (iptal, aktif, hat dondurma vb.), otomatik ödeme talimatı, faturasız müşteriler için TL bakiyesi, yükleme sıklığı, yükleme sayısı, grup şirketleri abone olma durumu, SIM kart ve SIM kart değişikliği bilgileri, bayi kodu, xDSL numarası, IMEI numarası, aktivasyon tarihi, mobil ürün cihaz bilgileri.
ŞebekeveTrafikBilgileri: Haberleşmenin iletimi ve faturalama amacı ile kullanılan trafik verileri, trafik kontrol verileri, IP adresi, CDR trafik bilgileri, IMSI bilgileri.
Kullanım ve Davranış Bilgileri: Trafik bilgileri, yapılan aramaların / gönderilen veya alınan mesajların / internet dolaşımının tarihi, saati, süresi ve tarafları,Türk Telekom internet sitelerindeki ve mobil uygulamalarındaki davranış ve eğilim bilgileri ile çerezler, film / müzik vb. içerik kullanımları, katma değerli servis / ürün / hizmet aboneliklerine ve bunların kullanımına dair bilgiler, limit aşım bilgileri, fatura bilgileri.
Konum Bilgileri: İletişimin gerçekleştiği zamandaki tahmini konum verileri, yurt dışında bulunduğu ülke ve benzeri her türlü lokasyon, yer bilgileri.
Ödeme, Banka ve Risk Bilgileri:Ödeme emrinin verilmesinde veya kullanıcı kimliğinin doğrulanmasında kullanılan şifre, güvenlik sorusu, sertifika, şifreleme anahtarı ile PIN, kart numarası, son kullanma tarihi, CVV2/CVC2 kodu gibi kuruluşlar tarafından ihraç edilen ödeme araçlarına ilişkin kişisel güvenlik bilgileri, kredi notu ve risk statüsü, ödeme bilgileri, şube kodu, hesap numarası şeklindeki banka bilgileri
Görsel/İşlevsel Kayıt Bilgileri: Çağrı merkezi, ofis ve bayilerde yapılan sesli ve/veya görüntülü görüşme kaydı, tarafımızla iletişime geçtiğinizde elde edilen kişisel veriler.
Özel Nitelikli Veriler: Biyometrik veriler, parmak izi, engel durumunuzu belirten sağlık bilgileri, vakıf ve dernek üyeliği bilgileri.
KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENME AMAÇLARI
Kişisel verileriniz;Kanun’un 5inci ve 6ıncı maddelerinde belirtilen işleme şartları ile ikincil düzenlemelere uygun olarak aşağıdaki amaçlar ile işlenebilecektir:
Şirketimiz hizmetlerinin tesisi, sunulması, devamlılığının sağlanması,alt yapı /hizmet verilebilirlik sorgularının yapılması,
Abonelik tesisi ve abonelik süresince yapılan diğer işlemler, aboneliğin sona erdirilmesi, faturalama/ücretlendirme/iade/tahsilat işlemlerinin yapılabilmesi,
Müşteri hizmetlerinin sunulması, müşteri şikâyet/taleplerinin karşılanması, bu konuda tüm sözleşme şartlarının yerine getirilmesi,
Abonelik Sözleşmenizin yanında ilgili mevzuat gereği kimlik örneğinizin ve saklanması gereken diğer bilgilerinizin muhafaza edilmesi, beyan ettiğiniz kimlik bilgilerinizin ve belgelerin doğruluğunun kontrol edilmesi,
Kredi, gelir güvence ve risk incelemesi, kredi puanlaması, tahsilata yönelik riskin yönetilmesi ve usulsüzlük/suiistimal/dolandırıcılık gibi her türlü kötü niyetli kullanımların tespiti ve önlenmesi,
Şebeke trafiğinin yönetimi,ölçümlenmesi, denetimi ve analizi ile şebeke iyileştirme/optimizasyon çalışmalarının yapılması,
Daha iyi hizmet sunumu için network ve teknolojik ilerlemeler/iyileştirmeler kapsamında konvansiyonel ve dijital mecralarda ürün, servis ve iş geliştirilmesi,
Servis sunumu sırasında oluşabilecek arızaların proaktif/reaktif bir şekilde tespit edilmesi, sorunun kök nedeninin bulunarak çözümlenmesi ve tekrarının önlenmeye çalışılması,
Müşteri memnuniyetinin ölçümlenmesi, müşteri eğilimlerinin araştırılması ile hizmet kalitesinin arttırılması odaklı anket/analiz çalışmalarının yapılması,
Müşteri memnuniyetinin sağlanması odaklı ödül/çekiliş/yarışma/hediye/ teşekkür/kutlama/hatırlatma uygulamalarının sunulması,
Ürün ve hizmetlere ilişkin kampanya ve tekliflerin müşterilerimizin kullanımına göre hazırlanması, sunulması, tanıtımı, takibi, raporlanması ve kampanya içeriği hakkında bilgilendirme yapılması,
Müşterilerimizin yeni ürün/servisler, kampanya/tarifeler ve diğer yeniliklerden haberdar edilmesi, bilgilendirme ve müşteri geri kazanımı faaliyetleri, satış fırsatlarının oluşturulması,
Düzenleyici ve denetleyici kurumlar, resmi merciler tarafından talep edilen bilgi/belgelerin paylaşılması ve ilgili mevzuatta yer alan yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi ile denetim faaliyetlerinin yürütülmesi,
İlgili mevzuata uygun olarak acil yardım çağrısı durumlarında konumunuzun tespiti,
Ürün ve hizmet çeşitliliğinin arttırılması ile müşterilerin çeşitli fırsatlardan yararlanmasının sağlanması kapsamında farklı sektörlere temas eden marka işbirliklerinin tesisi,
İş ortaklarımız veya sair üçüncü kişilerle birlikte sunulan ürün ve hizmetlere ilişkin sözleşme gereklerinin ve finansal mutabakatın sağlanması,
Yasal takip ve hukuki süreçlerin yürütülmesi
Rehberlik Hizmetlerinin sunulabilmesi
KİŞİSEL VERİLERİN AKTARILMASI
Kişisel verileriniz, Kanunlar ve sair mevzuat kapsamında ve açıklanan amaçlarla Kanun’un kişisel verilerin yurt içi ve yurt dışına aktarılmasına ilişkin hükümleri kapsamında aşağıdaki 3. taraflara aktarılabilecektir:
Türk Telekomünikasyon A.Ş., TTNET A.Ş., TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş., TT Ödeme Hizmetleri A.Ş., TTES Elektrik Tedarik Satış A.Ş. ve www.ttyatirimciiliskileri.com.tr web sitesinde yer alan diğer tüm grup şirketleri,
Yetki vermiş olduğumuz, Şirketimiz nam ve hesabına faaliyette bulunan şirketler, temsilcilerimiz, bayilerimiz,
Düzenleyici ve denetleyici kurumlarla, acil çağrı halinde konumunuzu tespit edecek olan yetkili merciler, kişisel verilerinizi tabi olduğu kanunlarında açıkça talep etmeye yetkili olan kamu kurum veya kuruluşları,
İş ortaklıkları, tedarikçi ve yüklenici şirketler, ödeme ve e-para kuruluşları, bankalar, kredi risk ve finans kuruluşları, yasal takip süreçleri ile ilgili zorunlu kişiler, kurum ve kuruluşlar ve denetimciler de dâhil olmak üzere danışmanlık aldığımız üçüncü kişiler,
Avukatlar, denetçiler, danışmanlar ve hizmet alınan firmalar,
Tarafınızca yetki verilmiş olan vekil, vasi ve temsilcileriniz,
Diğer işletmeciler (Tahsilata ilişkin riskin yönetilmesi ve kötü niyetli kullanımların önlenmesi amacıyla elektronik haberleşme hizmetlerine yönelik fatura tutarı ve ödeme bilgileriniz paylaşılabilmektedir),
T.C. kimlik numaranıza sahip banka ve finans kuruluşları, varlık yönetim şirketleri, avukatlık büroları, belediyeler, iş ortakları ve tedarikçiler (Türk Telekom rehberine kayıtlı olan telefon numaranız, yasal ve kritik bilgilendirmelerin yapılabilmesi, sahtecilik ve dolandırıcılık gibi vakaların önlenmesi,pazarlama ve tanıtım kapsamında tarafınıza ulaşılabilmesi amaçlarıyla sorgulanarak paylaşılabilmektedir),
Kredi kuruluşları, finansal kuruluşlar, banka ve benzeri kuruluşlar (Mobil hatlarınız üzerinden yaptığınız bankacılık ve finans benzeri işlemleriniz sırasında işlem ve bilgi güvenliğinizin sağlanması ve kimlik doğrulama amacıyla sim kart değişikliği, mobil internete bağlı olduğunuz telefon numarası gibi bilgiler paylaşılabilmektedir),
Türk Telekom ile ticari ilişki içinde bulunan ve telefon numaranıza sahip tüzel kişiler (Cihaz bilgileriniz paylaşılabilmektedir).
KİŞİSEL VERİLERİN TOPLANMA YÖNTEMLERİ VE HUKUKİ SEBEPLERİ
Kişisel verileriniz; hizmet, ürün ve faaliyet niteliğine göre değişkenlik göstermekle birlikte yetki vermiş olduğumuz şirketimiz nam ve hesabına faaliyette bulunan şirketler, temsilcilerimiz, bayilerimiz, web sitemiz, çağrı merkezimiz ve mobil uygulamalar üzerinden temin edilerek işlenebilmektedir.
Kişisel verileriniz, Şirketimizle hukuki ilişkinizin kurulması esnasında ve söz konusu ilişkinin devamı süresince sizlerden, üçüncü kişilerden ve yasal mercilerden olmak kaydıyla internet, telefon, e-posta, sesli yanıt, kısa mesaj aracılığıyla; fiziki, yazılı, sözlü ve elektronik mecralardan yukarıda yer verilen amaç ve aşağıda yazılı olan Kanun’un 5 inci, 6 ıncı ve 8 inci madde hükümlerinde öngörülen çerçevede hizmetlerin verilebilmesi amacı ile tamamen/kısmen otomatik veya otomatik olmayan yollarla toplanmaktadır. Kişisel verileriniz aşağıdaki hukuki sebeplere dayanılarak işlenmektedir:
Açık rızanızın bulunması,
Başta 5809 Sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu olmak üzere Şirketimizin tabi olduğu sair mevzuatta açıkça öngörülmüş olması,
Müşterilerin tanınmasına ilişkin ulusal ve uluslararası alandaki ilke ve esaslara uyum sağlamak, mevzuat ve resmi otoritelerce öngörülen bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme yükümlülüklerine uymak,
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, talep edilen ürün ve hizmetleri sunabilmek ve akdettiğiniz sözleşmelerin gereğinin yerine getirilmesi,
Hukuki yükümlülüğün yerine getirebilmesi için zorunlu olması,
İlgili kişinin kendisi tarafından alenileştirilmiş olması,
Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması,
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması.
Fiili imkânsızlık halleri ortaya çıkması durumunda, rızanızı açıklayamayacak durumda bulunmanız veya rızasına hukuki geçerlilik tanınmayan kişinin kendisinin ya da bir başkasının hayatı veya beden bütünlüğünün korunması için veri işlemenin zorunlu olması,
Özel nitelikli kişisel verileriniz ise aşağıdaki hukuka uygunluk sebeplerine dayanılarak işlenmektedir:
Açık rızanızın bulunması,
Sağlık dışındaki özel nitelikli kişisel veriler, kanunlarda öngörülen hallerde açık rızanız aranmaksızın,
Sağlığa ilişkin özel nitelikli kişisel veriler ise ancak kamu sağlığının korunması, koruyucu hekimlik, tıbbî teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerinin yürütülmesi, sağlık hizmetleri ile finansmanının planlanması ve yönetimi amacıyla, sır saklama yükümlülüğü altında bulunan kişiler veya yetkili kurum ve kuruluşlar tarafından ilgilinin açık rızanız aranmaksızın.
HAK VE TALEPLERİNİZ İÇİN BİZİMLE İLETİŞİME GEÇMEK İSTERSENİZ
Kanun’un ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi uyarınca taleplerinizi, mahiyetine ve başvuru yönteminize göreTürk Telekom tarafından başvurunun size ait olup olmadığının belirlenmesi ve böylece haklarınızı koruyabilmek için Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları hakkındaTebliğ’de (Tebliğ) belirtilen şartlara uygun düzenlenmiş dilekçeyle:
İlgili kanala ilişkin aşağıda yer verilen adreslerimize direk olarak bizzat elden iletebilir, posta yoluyla ya da noter kanalıyla ulaştırabilirsiniz,
Kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza veya mobil imza ile gönderilip saklanabilen metinler kullanmak suretiyle aşağıda belirtilen adreslerimize iletebilirsiniz.
Bu kapsamda yapılacak olan başvurular tarafımızdan yapılacak kimlik doğrulamasını takiben kabul edilecek olup, talepleriniz, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç 30 gün içinde sonuçlandırılacaktır. Başvuruya yazılı olarak cevap verilmesi durumunda, 10 sayfaya kadar ücret alınmayacak olup 10 sayfanın üzerindeki her sayfa için 1 Türk Lirası işlem ücreti alınabilecektir. Başvuruya cevabın CD, flash bellek gibi bir kayıt ortamında verilmesi halinde ise kayıt ortamının maliyeti tutarında bir ücret talep edilebilecektir.
BAŞVURU KANAL ve ADRESLERİMİZ
TT Mobil İletişim AŞ
Direkt Başvuru:BağlarMah. YalçınKoreş Cad. Fidan Sk. Erdinçİşmerkezi No:1 34209 Güneşli İstanbul
Noter/Posta Kanalı:GayrettepeMah. Yıldız Posta Cad. No:40GayrettepeBeşiktaş İstanbul
KEP:ttmobilkvkk@hs03.kep.tr
Mail:ttmobilkvkk@turktelekom.com.tr
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kişisel verilerinizle ilgili tüm soru ve taleplerinizi şirketimiz Turgut Özal Bulvarı 06103 Aydınlıkevler / Ankara adresine yazılı olarak (Noter kanalı vb. yollarla) iletebilirsiniz.
1)Abonelik tesisi ve iptaline ilişkin hususlar;
a)Mobil haberleşme hizmetlerinde abonelik tesis ederken dikkat etmem gereken hususlar nelerdir?
Abonelik sözleşmesi imzalamadan önce abonelik sözleşmesindeki hak ve yükümlülüklerinizi dikkatlice okumanız, sözleşmenin ilk sayfasında bulunan abone tercihlerini işaretlemeniz, girilen kişisel bilgilerinizin doğruluğundan emin olmanız gerekmektedir. Özellikle seçmiş olduğunuz tarifenin isminin doğru bir şekilde abonelik sözleşmesine yazıldığından emin olunuz. Sözleşmenin imzalı bir suretini almayı unutmayınız!
b)Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?
Abonesi olduğunuz işletmeciye talebinizi, kimliğinizi ispatlayıcı belge ile birlikte yazılı olarak bildirmek veya işletmecinin faks numarasına imzalı olarak göndermek suretiyle sözleşmenizi sona erdirebilirsiniz. İşletmeci, yazılı talebin kendisine ulaşmasından itibaren; 24 saat içerisinde talebinizin alındığı bilgisini iletişim adresine iletmek zorundadır.
Ayrıca işletmeci 7 gün içerisinde fesih talebini yerine getirerek posta, elektronik posta, kısa mesaj ya da arama yöntemlerinden birini kullanarak abonelik sözleşmesinin feshedildiğini tarafınıza bildirmekle yükümlüdür.
2)Tarife ücretleri, kullanım miktarı sınırlı hizmetler ve katma değerli hizmetlere ilişkin hususlar;
a)Tarife ücreti değişikliği durumunda yapılması gerekenler?
Tarife değişikliği yürürlüğe girmeden makul bir süre önce işletmeciler tarife değişikliğini abonelere SMS, arama ve/veya posta ile (faturada değişiklik belirtilebilmektedir) duyurmakla yükümlüdür. Bu nedenle işletmeciler tarafından SMS, telefon veya posta yoluyla yapılan bilgilendirmelerin dikkate alınması önem arz etmektedir.
b)Kullanım miktarı sınırlı hizmetlerde paket, kota aşımı yapmamam için bilgilendirilme nasıl yapılmaktadır?
Ses, SMS, internet (veri) ve benzeri hizmetlerin sunulduğu kullanım miktarı sınırlı (100 dk, 500 SMS veya 4GB vb.) hizmet kullanan aboneler, kullanım miktarının %80 ve %100 sınırına ulaşılması durumunda asgari olarak kısa mesaj ile bilgilendirilmektedirler.
Ayrıca, aboneler tarafından kullanım miktarı sınırlı paketlerin ne kadarlık kısmının kullanıldığı bilgisi işletmecilerin internet sitelerinin online işlemler menüsünden veya SMS göndermek suretiyle ücretsiz olarak sorgulanabilmektedir. Söz konusu bilgilere işletmecinin müşteri hizmetlerinden de ulaşılabilmektedir.
c)Onayım olmadan katma değerli hizmet satın aldığım gerekçesi ile hattıma ücret yansıtılmış. Ne yapmalıyım?
Talebiniz ya da onayınız olmadan söz konusu hizmete üyelik yapıldığını düşünüyorsanız, mobil cihazınızı sadece sizin kullandığınızdan, SMS, wap vb. bir yöntemle ücret ve abonelik ile ilgili bir onay vermemiş olduğunuzdan veya hattınızı kullanan başka birinin (yakınlarınız gibi) hizmete üyelik yapmadığından emin olduktan sonra, şikâyetiniz için hizmet aldığınız işletmeciye başvurabilirsiniz. İşletmeciler tarafından sorun çözülmediği takdirde yasal yollara başvurabilirsiniz.
3)Taahhütlere ilişkin hususlar;
a)Taahhütlü tarife nedir ve neden tercih edilmeli ya da edilmemelidir?
Taahhütlü tarifeler, belirli bir tarifede belirli bir süre için aboneliğinizi devam ettirmeniz veya belirlenen koşulları sağlamanız halinde bazı avantajlar sağlayan tarifelerdir. Bu nedenle taahhütlü tarifeleri seçerken;
Taahhüt dönemi boyunca ilgili hizmet ihtiyacınızı,
Taşınma ihtimalinizin olup olmadığını, mümkünse taşınacağınız bölgede işletmecinizin altyapısının bulunup bulunmadığını,
Taahhüt bulunmayan tarifelere göre seçmeyi düşündüğünüz taahhütlü tarifenin avantaj ve dezavantajlarını değerlendirerek karar vermeniz uygun olacaktır.
b)Taahhütlü tarife aboneliğimi istediğim zaman sonlandırabilir miyim?
Taahhüdünüzü istediğiniz zaman sonlandırabilirsiniz. Ancak süresinden önce taahhütlü sözleşmenizden caymanız halinde işletmeciler; taahhüde aykırılığın oluştuğu döneme kadar aboneye sağlanan indirim, cihaz veya sağlanan diğer faydaların bedelleri ile kampanya taahhütnamesi kapsamında belirlenen aylık tarife bedelinin taahhüt süresi bitimine kadar kalan aylara ilişkin ücretlerin toplam bedelini karşılaştırarak, abone açısından daha avantajlı olan tutarı, cayma bedeli olarak faturanıza yansıtabilmektedir.
4)Faturalar ile ilgili hususlar;
a)Adresime fatura gelmiyor. Ne yapmalıyım?
İşletmeciler abonelerine basılı fatura göndermekle yükümlüdür. Ancak, abonenin talebi veya onayı ile basılı fatura yerine elektronik ortamda da fatura gönderilebilir. Bununla birlikte, faturalarınızın adresinize ulaşmaması halinde, abonesi olduğunuz işletmecideki adres bilginizin doğru olup olmadığını kontrol etmenizde fayda görülmektedir.
b)İşletmecilerin ayrıntılı fatura için ücret talep etmeleri uygun mudur?
Ayrıntılı faturanın;
basılı olarak talep edilmesi durumunda işletmeciler tarafından ücretli veya ücretsiz şekilde,
elektronik ortamda talep edilmesi durumunda ise ücretsiz bir şekilde aboneye sunulması gerekmektedir.
c)Faturam tarifemde belirtilen tutardan fazla geldi. Ne yapmalıyım?
Faturanıza hangi ücretlerin yansıtıldığı bilgisini, hizmet aldığınız işletmecinin internet sitesinde yer alan online işlemler menüsünden (asgari 3 aylık kullanım detaylan yer almaktadır) sorgulayarak ya da müşteri hizmetlerini arayarak öğrenebilirsiniz. Halen söz konusu fatura tutarının fazla olduğunu düşünüyorsanız işletmecinize başvurabilirsiniz. Başvurunuz neticesinde, sorunun işletmeciniz tarafından çözülmediğini değerlendirmeniz halinde yasal yollara başvurabilirsiniz.
5)Yurtdışı seyahatlerimde mobil hattımı kullanırken dikkat edilecek hususlar nelerdir?
Mobil hattınızı yurtdışında kullanabilmek için hattınızın uluslararası dolaşım hizmetine (roaming) açık olması gerekmektedir. Ancak, yurtdışında iken arama yapmanın yanında aranmanın da ücrete tabi olması, yurtdışındaki arama/aranma ve veri kullanım (internete erişim) ücretlerinin, ülkeden ülkeye değişebilmekle birlikte, yurtiçindeki aynı hizmetlere göre daha yüksek olması sebebiyle, işletmecinizin internet sitesinden, müşteri hizmetlerinden temin edebileceğiniz veya yurtdışına gittiğiniz ülkede tarafınıza SMS ile gönderilen yurtdışı ücretlerini göz önünde bulundurarak kullanım yapmanızda fayda görülmektedir.
Ayrıca herhangi bir talebe gerek olmaksızın uluslararası mobil veri dolaşım (roaming) hizmetinden yararlanan abonelere, veri (data) kullanım tutarlan 100 TL ve 250 TL’ye ulaştığında işletmeciler tarafından bilgilendirilme yapılmaktadır.
6)Kıyı bölgelerinde veya diğer ülke sınırlarına yakın bir bölgede yaşıyorum. Cihazımın diğer ülke şebekelerine bağlanmaması için ne yapmalıyım?
Hattınız uluslararası dolaşım hizmetine (roaming) açılmadığı müddetçe diğer ülke şebekelerinde kullanılamayacaktır. Ancak hattın uluslararası dolaşım hizmetine açık olması durumunda kıyı veya sınır bölgelerimizde bulunan vatandaşlarımızın yurtdışındaki işletmecilerin şebekesi üzerinden hizmet alma ve bu durumda uluslararası dolaşım tarifesi üzerinden ücretlendirilerek yüksek faturalar ile karşılaşma ihtimalleri bulunmaktadır.
Bu durum ile karşılaşmamak için; hizmet aldığınız işletmeci ile irtibata geçerek hattınızı uluslararası dolaşım hizmetine kapalı hale getirebilir veya mobil cihazınızın ayarlar menüsünden, kendi mobil operatörünüzü (ağ operatörleri/operatörler) manuel olarak seçerek yurtdışından hizmet veren şebekeye otomatik geçiş yapılmasını engelleyebilirsiniz.
7)444’lü numaraları aramanın ücreti nedir?
444'lü numaralara doğru yapılan aramalarda; abonenin mevcut tarifesinde yer alan sabit hatlara doğru yapılan aramalardaki ücretlendirmeden farklı bir ücretlendirme yapılmamaktadır.
8)Güvenli Internet Hizmeti nedir?
22/11/2011 tarihinden itibaren Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından sunulmakta olan Güvenli İnternet Hizmeti (GİH) sizi ve ailenizi internetin zararlı içeriklerinden büyük oranda korumak amacıyla geliştirilmiştir.
Güvenli İnternet Hizmeti, isteğe bağlı, ücretsiz, şeffaf, kullanımı kolay, interaktif ve tüketici memnuniyetini esas alan bir kamu hizmetidir.
Başta çocuklar ve gençler olmak üzere dijital çağın sunduğu fırsatlardan tüm internet kullanıcılarının güvenli bir ortamda yararlanmasını sağlamak, zararlı içeriklere yönelik koruyucu önlemler almak, internetin risklerinden, zararlı içeriklerinden toplumu korumak için Güvenli İnternet Hizmeti kullanıma sunulmuştur.
Güvenli İnternet Hizmeti hangi profillerden oluşmaktadır?
Güvenli İnternet Hizmeti, Çocuk ve Aile olmak üzere iki farklı profil seçeneği ile sunulmaktadır. Çocuk ve Aile Profillerine ait kriterler psikoloji, pedagoji, sosyoloji ve hukuk alanlarında uzman akademisyenlerin bulunduğu bir kurul tarafından tespit edilmektedir.
Güvenli İnternet Hizmeti ile tüketicilerin; müstehcenlik, çocukların cinsel istismarı, şiddet, ırkçılık, kumar, dolandırıcılık, zararlı yazılımlar, sağlık için tehlikeli madde temini vd. olumsuz içeriklerden korunması amaçlanmaktadır.
Güvenli İnternet Hizmeti düzenlemesinin hukuki dayanağı nedir?
Elektronik Haberleşme Kanunu uyarınca çıkarılan Elektronik Haberleşme Sektörüne İlişkin Tüketici Hakları Yönetmeliği’nin “İnternetin güvenli kullanımı” başlıklı 15. maddesi, tüm internet servis sağlayıcılara internetin güvenli kullanımına yönelik ücretsiz alternatif hizmet sunma yükümlülüğü getirmektedir.
Güvenli İnternet Hizmeti ücretli midir?
Güvenli İnternet Hizmeti, GİH’ni tercih eden abonelere ücretsiz olarak sunulmaktadır.
Güvenli İnternet Hizmeti Kullanımı zorunlu mudur?
Güvenli İnternet Hizmeti, tüketicileri internetin olumsuz içeriklerinden korumayı amaçlayan; ücretsiz, alternatif internet erişim hizmetidir
Güvenli İnternet Hizmeti, sadece talep eden abonelere sunulmakta olup, zorunlu değildir.
Tüm Yeni Abonelikler Güvenli İnternet Profili ile otomatik olarak açılmaktadır ve aboneler dilediği zaman profil iptali ya da değişikliğini OIM, SMS ve Müşteri Hizmetleri kanalları aracılığıyla yapabilmektedir.
Güvenli İnternet Hizmeti'ni nasıl tercih edebilirim?
Güvenli İnternet Hizmeti tercihi, Profil değişikliği ve iptali işlemleri şu kanallar üzerinden sağlanmaktadır;
Pttcell hattınızda aktivasyonunu gerçekleştirmek istediğiniz filtrenin kısa kodunu 2500 kısa numarasına göndererek gerçekleştirebilirsiniz.
FILTRE | SMS olarak yazılacak Kısa Kod | SMS'in gönderileceği Numara |
Profil seçiminizi iptal etmek için | GUVENLI IPTAL | 2500 |
SMS ile Profil Seçimi İçin | ||
COCUK profili | GUVENLI COCUK | 2500 |
AILE profili | GUVENLI AILE | 2500 |
AILE profiline ek olarak OYUN filtresi | GUVENLI OYUN | 2500 |
AILE profiline ek olarak SOSYAL filtresi | GUVENLI SOSYAL | 2500 |
AILE profiline ek olarak SOHBET filtresi | GUVENLI SOHBET | 2500 |
AILE profiline ek olarak SOSYAL VE SOHBET filtreleri | GUVENLI SOSYAL SOHBET | 2500 |
AILE profiline ek olarak SOSYAL VE OYUN filtreleri | GUVENLI SOSYAL OYUN | 2500 |
AILE profiline ek olarak OYUN ve SOHBET filtreleri | GUVENLI OYUN SOHBET | 2500 |
AILE profiline ek olarak SOSYAL, OYUN ve SOHBET filtreleri | GUVENLI SOSYAL SOHBET OYUN | 2500 |
Müşterilerimiz 444 6 788 Pttcell Müşteri Hizmetleri numaramız üzerinden Güvenli İnternet Profil değişikliklerini gerçekleştirebilmektedir.
Pttcell mobil online işlem merkezinden giriş yaparak profil değişikliklerini gerçekleştirebilmektedir.
Güvenli İnternet Hizmeti sizi ve ailenizi internetin zararlı içeriklerinden büyük oranda korur.
Detaylı bilgi için http://guvenlinet.org/basvuru adresi ziyaret edilebilir.
9)Numaramı değiştirmeden hizmet aldığım işletmeciyi değiştirebilir miyim?
Numaranızı değiştirmeden işletmecinizi değiştirebilmeniz için, öncelikle abonesi olmak istediğiniz yeni işletmeciye “numara taşıma” talebinde bulunmanız ve ilgili formları doldurarak taşıma işleminin gerçekleşmesinden itibaren geçerli olacak şekilde abonelik sözleşmesi imzalamanız gerekmektedir. Konuya ilişkin ayrıntılı bilgiye http://www.nts.gov.tr/ internet adresinden ulaşabilirsiniz.
10)Adıma kayıtlı hat sayısını nasıl öğrenebilirim?
Aboneler, https://hat-sorgulama.btk.gov.tr internet adresinden gerekli bilgileri girerek üzerlerine kayıtlı aktif hatları öğrenebilmektedirler. Ayrıca herhangi bir aboneliği bulunmayan vatandaşlar da üzerlerine kayıtlı hatlara ilişkin bilgiyi e-Devlet üzerinden öğrenebilmektedirler.
11)Engelliler için sunulan hizmetler nelerdir?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu tarafından yapılan düzenlemeler kapsamında;
Talep eden görme engellilerin abonelik sözleşme ve faturalarının “Braille” ya da sesli anons şeklinde sunulması,
Tarifelerde ve hizmetin sunum koşullarında meydana gelen tüm değişikliklerin talep eden abonelere sesli mesaj olarak gönderilmesi,
Engelli tüketicilere yönelik makul ölçüde ekonomik avantajlar ihtiva eden tarife ve kampanyalar sunulması,
İnternet sitelerinin engelli abonelerin yararlanabileceği şekilde erişilebilirliğinin sağlanması,
Engellilere yönelik olarak sunulan tüm hizmetlerin internet sayfası üzerinde tek başlık altında toplanarak engelli tüketicilerin bilgiye erişimlerinin kolaylaştırılması,
Talep eden abonelere ücretsiz sesli konum bilgisi verilmesi,
Engelli abonenin konum bilgisinin, engelli abonenin talebi doğrultusunda asgari bir (1) telefon numarası tarafından da ücretsiz olarak (farklı operatörler arasında yapılacak sorgulamalarda yansıyabilecek kısa mesaj veya arama ücretleri hariç) öğrenilebilmesinin sağlanması,
Talep eden abonelere fatura ve kota dolum bilgilerinin sesli mesaj olarak gönderilmesi,
Abonenin talebi doğrultusunda “Aradığınız kişi işitme engellidir” bilgisinin ücretsiz olarak sunulması,
Ses hizmetinden bağımsız olarak sadece SMS veya sadece data paketi hizmeti sunulması gerekmektedir.
12)Mobil telefon cihazlarına ilişkin önemli hususlar;
a)Mobil telefon cihazı alırken nelere dikkat edilmelidir?
Mobil telefon cihazı alırken aşağıdaki hususlara dikkat edilmesinde fayda görülmektedir.
Satın alınacak cihazın ambalajının açılmamış olması,
Cihazın markası, modeli ve seri numarası veya IMEI numarasının faturada belirtilmiş olması ve faturanın muhafaza edilmesi,
Cihazda "CE" işaretinin varlığının kontrol edilmesi,
Garanti belgesinin satıcı tarafından tasdik edilip edilmediğinin kontrol edilmesi,
Satış sonrası montaj, bakım ve onarım hizmetleri ve yetkili servislere ilişkin bilgi alınması.
b)Cihazımın ayıplı (kusurlu) olduğunu anlamam durumunda ne yapabilirim?
Cihazın ayıplı (kusurlu) olduğunun anlaşılması (teknik servis tarafından tespit edilmesi) durumunda;
Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme, Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,seçimlik haklarından birini kullanabilirsiniz. Satıcının yukarıda yer alan yükümlülüğünü yerine getirmemesi halinde yasal yollara başvurabilirsiniz.
c)Yurtdışından cihaz aldım ve Türkiye’de kullanmak istiyorum. Ne yapmalıyım?
Mobil işletmeciler tarafından hizmet verilen elektronik kimlik bilgisine (IMEI) sahip cihazların Türkiye’de kullanılabilmesi için kayıt altına alınmaları gerekmektedir. Cihaz kayıt işlemleri e-Devlet şifresi ile www.turkiye.gov.tr internet adresinden yaptırabilmektedir.
Cihaz kayıt işlemi için ödenmesi gereken ücretler dâhil ayrıntılı bilgiye “Mobil Cihazların Kayıt Altına Alınması ile İlgili Sıkça Sorulan Sorular” rehberinden/bağlantısından ulaşabilirsiniz.
d)Cihazımı kaybettim/çaldırdım. Ne yapmam gerekir?
Mobil cihazların sahibinin rızası dışında elden çıkması durumlarında tüketiciler, cihazlarının hizmet almasını engellemek için e-Devlet kapısı üzerinden veya Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun (BTK) Bilgi ve İhbar Merkezinin “0312 294 94 94” numaralı telefonunu aramak sureti ile haftanın 7 günü 24 saat (7/24) ihbarda bulunabilirler. Ayrıca, tüketicinin hizmet aldığı işletmeciyi arayarak hattını kullanıma kapatmasında da fayda görülmektedir.
Kayıp çalıntı cihazlarla ilgili ayrıntılı bilgiye "Kayıp/Çalıntı Mobil Cihazlarla İlgili Sıkça Sorulan Sorular" rehberinin yer aldığı https://tuketici.btk.gov.tr/sss/?i=2 bağlantısından ulaşabilirsiniz.
Pttcell’in sunduğu geniş servis yelpazesiyle her an her yerde bağlantıda kalmanın keyfini çıkarabilirsiniz. Ödemeli Arama Servisi ile acil durumlarda bile bakiyeniz tükenmiş olsa da sevdiklerinize ulaşabilirsiniz. Gelen çağrıları dilediğiniz an başka bir numaraya yönlendirmek isteyenler için Çağrı Yönlendirme, her zaman ulaşılabilir olmanın en kolay yoludur. Telefonunuzu yanınıza almayı unuttuğunuzda veya şarjınız bittiğinde bile Uzaktan Yönlendirme servisi sayesinde gelen çağrılarınızı başka bir numaraya yönlendirebilir, bağlantıda kalabilirsiniz.
Kapalı olan telefonlarınızda bile sizi kimin, kaç kere ve ne zaman aradığını öğrenmenizi sağlayan ArayanıBil Servisi, hiçbir aramayı kaçırmamanız için idealdir. 4.5G veya WiFi bağlantısı üzerinden üstün ses ve görüntü kalitesi sunan HD+ Görüşme (VoLTE) ve WiFi Arama (VoWiFi) özellikleri ile görüşmeleriniz çok daha net ve kesintisiz olur. Telefon ekranınızdaki operatör ismi alanını kişiselleştirme imkanı sunan Avatar Servisi ise cihazınıza eğlenceli bir dokunuş katmak isteyenler için özel bir deneyim sağlar.
Gizli numaralardan gelen aramaları engellemek isteyen kullanıcılar için Gizli Numara Engelle servisi, istenmeyen aramaları kontrol altına almanızı sağlar. Özellikle yurtdışındayken veri kullanımını kontrol altında tutmak isteyenler için Yurt Dışı Veri Hizmeti Durdurma servisi, istenmeyen internet kullanımlarını sınırlandırarak yüksek faturaların önüne geçmenize yardımcı olur.
Kullanımlarınızı düzenli takip etmek istiyorsanız, Bakiye Sorgulama servisi sayesinde bakiyenizi dilediğiniz an öğrenebilirsiniz. Fatura Üst Sınırı Servisi ile ise faturanız önceden belirlediğiniz limite ulaştığında bilgilendirilir, böylece harcamalarınızı kontrol altında tutabilirsiniz.
Pttcell’in sunduğu bu çeşitli servislerle her an iletişimde kalabilir, her türlü ihtiyacınızı güvenle ve pratik bir şekilde karşılayabilirsiniz.